Gå til innhold

Er vi mange som er på "overtid"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med overtid mener jeg over termin..

Her er det 2 dager over termin. Kjedelige greier altså. Forrige kom hele 9 dager over termin, og er redd denne pønsker på noe lignende.

Synes det er kjipt å gå her å vente....

flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*rekke opp hånden*

3 dager over og lei av å vente nå ja! Jeg har faktisk rier innimellom, men det stopper opp hele tiden, akkurat som om kroppen min er klar for å føde, men ikke vil?!? Veldig frusterende!

Skrevet

4 dager over termin her. Nå er jeg leeeeeiiiiii!! Når datoen har passert så blir man virkelig lei, er liksom så innstilt på at det skal skje noe:-)

Var på modiningsakupuktur i går, rie i natt, men holder liksom ikke med ei og to rier.... Frustrerende.... :-)

Skrevet

6 dager over og DRIT LEI....

Skal på overtidskontroll i morgen, så veldig spent..

Skrevet

Hei, jeg er 5 dager på overtid:-( Veldig frustrerende. Er førstegangs så jeg går hele tiden å leter etter tegn som ikke er der... Men slimproppen gikk i hvertfall etter stripping. Har maserier om natten, men om dagen er alt bare som vanlig, phuh!!

Skrevet

1 dag på overtid her... ingen tegn på at noe skal starte her heller, skikkelig frustrerende ettersom jeg hadde innstilt meg på at han ville komme ut før ;P håper det skjer noe snart, er skikkelig lei nå!

Skrevet

Ser vi har samme termin, "♥ ♂ i 07, ♀ i aug 09♥".. :) Er 2 dager over jeg også, og er sååå utålmodig..kjempelei av å vente, men har nesten innfunnet meg med at gutten kommer ikke før jeg blir satt igang.. :/ Kjenner det tærer litt på humøret, og det blir ikke bedre av at hele verden maser og gnåler om jeg ikke har tenkt å føde snart..

Skrevet

1 dag over! Sukk, det kan jo fortsatt gå både én og to uker til, håper det ikke drøyer aaalt for lenge nå. :-)

Skrevet

5 dager over termindato. Er ganske utålmodig og gretten nå!

Skrevet

Bare en dag over og skulle ikke klage.. men er så trøtt pga søvnmangel at jeg bare svimer rundt med veslejenta her..

Endelig barnehagestart på mandag! Så får jeg kanskje slappet litt av neste uke. Hun er blitt skikkelig mamma jente i sommer og vil ikke være med bestemor engang :( huffa meg.

Kynnere og småvonde rier om en annen hele kveld og natta. Godt å klage litt ja ;)

Skrevet

Fint å høre at vi er flere... :)

Ikke morsomt å gå rundt å vente... nokså frusterende ja...

Prøver å tenke på noe annet med å feks se en film :) hjelper litt

Skrevet

Melder meg inn her, gitt... 6.dagen på overtid:(.. var til kontroll i dag da. Er moden, men ingen åpning. Babyen ligger så langt nede den kan komme uten å stikke hodet ut, så JM sa at når det bare kommer i gang, kommer det nok ikke til å ta så lang tid:):) og DET er godt å høre! Hun rota litt rundt inni der for å hjelpe litt mer på vei, så får vi se hva som skjer:)

Ellers fikk jeg ordre om å hoppe litt på trampolina (forsiktig, selvfølgelig), kjøre på humpete veier og kose meg med mannen;) så i dag har jeg gjort de 2 første og kosing tar vi når vi treffer senga:)

Har maserier i perioder gjennom dagen, men blir aldri noe mer enn det. Slimpropp har jeg heller ikke sett noe til, men den så jeg ikke forrige gang heller og det ble da fødsel da også;)

Krysser fingrene for at det skjer noe VELDIG snart, for her i gården er ALLE lei!

Skrevet

Ny dag.. og fortsatt ingen action.... Var på Riksen i dag, ble strippet igjen. Fortsatt kun 2 cm åpning... Kjedelige greier altså. Krysser fingrene for at dagens stripping skal utløse noe, men siden den jeg fikk for 2 dager siden har resultert i lite, ja da er ikke håpet så stort...

Så nå "forventer" jeg ikke at det skjer noe på noen dager... Frusterende..

Enn dere andre?

Skrevet

Ser ut som stripping er vanlig bare få dager etter termin. Gjøres dette vanligvis så tidlig? Kanskje det er veldig ulik praksis på dette? Jeg var til kontroll på Ullevål igår (40+5) uten at det ble nevnt som alternativ enda.

Skrevet

Er 5 dager på overtid. Begynner å bli kjedelig å vente. Har ingen tegn til at det skjer noe her...

Skrevet

Heisann =)

Jeg er så leiiiiiiiiiii,hadde termin 2..så 11 dager over i dag.

Skal på sykehuset i morgen for igangsetting...glad for det,men også litt skremmende syns jeg..venter mitt første barn .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...