meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Ser det er en del snakk om sorellskoene til voksne. Jeg er ute etter vintersko som er varme, tåler litt vann (f.eks. fuktig snø) og ser ok ut. Og de må være gode å gå i siden vi går mye, både på tur og frem og tilbake til alt vi gjør. Noen med gode tips? Pris er ikke så farlig, så lenge skoene er gode. Jeg sliter ikke ut sko så veldig kjapt, så gode vintersko holder ofte mange år for meg.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Jeg bruker utelukkende Ecco. Gore-tex, meget slitesterke, utrolig gode såler, både inni og utenpå, og aldri glatte. Det jeg liker best med skoen er hvordan innsiden formes pefekt etter føttene dine. Ta en tur til butikken og prøv. Anbefales på det varmeste!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2009 Men de ser ikke for sportslige ut da? Liker ecco sine sko selv, og har god erfaring med at de tåler å brukes i både regn, snø og ruskevær ja. Og at de holder lenge. Kanskje jeg skal ta meg en tur og prøve noen ulike modeller:)
Gjest Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Her har veldig god erfaring med Viking Gore-tex, de holder tett uansett vær og er varme og gode uten at man blir svett av dem. Vil i grunnen tro de fleste gore-tex sko er gode egentlig, så kanskje bare prøve hvilke som sitter godt på foten og du liker formen/utseende på? :-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Jeg skal kjøpe meg Sorel De kan være litt tunge kanskje, men jeg liker dem så godt
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2009 Joda, og forsåvidt har jeg et par goretexsko fra ecco. Men de er for kalde til vinteren da.. De er "bare" vanntette. Men vil helst ha noen som ser pene ut også, ikke bare er varme. He he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå