Gå til innhold

Vintersko til oss selv, gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er en del snakk om sorellskoene til voksne.

Jeg er ute etter vintersko som er varme, tåler litt vann (f.eks. fuktig snø) og ser ok ut. Og de må være gode å gå i siden vi går mye, både på tur og frem og tilbake til alt vi gjør.

Noen med gode tips?

Pris er ikke så farlig, så lenge skoene er gode. Jeg sliter ikke ut sko så veldig kjapt, så gode vintersko holder ofte mange år for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker utelukkende Ecco. Gore-tex, meget slitesterke, utrolig gode såler, både inni og utenpå, og aldri glatte. Det jeg liker best med skoen er hvordan innsiden formes pefekt etter føttene dine. Ta en tur til butikken og prøv.

Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Men de ser ikke for sportslige ut da?

Liker ecco sine sko selv, og har god erfaring med at de tåler å brukes i både regn, snø og ruskevær ja. Og at de holder lenge. Kanskje jeg skal ta meg en tur og prøve noen ulike modeller:)

Skrevet

Her har veldig god erfaring med Viking Gore-tex, de holder tett uansett vær og er varme og gode uten at man blir svett av dem. Vil i grunnen tro de fleste gore-tex sko er gode egentlig, så kanskje bare prøve hvilke som sitter godt på foten og du liker formen/utseende på? :-)

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg Sorel :) De kan være litt tunge kanskje, men jeg liker dem så godt :)

Skrevet

Joda, og forsåvidt har jeg et par goretexsko fra ecco. Men de er for kalde til vinteren da.. De er "bare" vanntette.

Men vil helst ha noen som ser pene ut også, ikke bare er varme. He he:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...