VinterNurk Skrevet 12. august 2009 #1 Skrevet 12. august 2009 Hvilken dagligvareforretning handler dere mest i? Og hvorfor?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Kiwi. Fordi den er rimelig, nær her vi bor og har det meste av basisvarer vi trenger. For varer som de ikke har på kiwi går vi på Meny eller Ica. Men vi ønsker ikke å handle alt der, det er dyre butikker:)
Hikken Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Tar storhandling en gang i uka eller hver annen uke og da handler jeg det meste på rema 1000 og litt på meny (first price-produkter, frukt og grønnsaker og et par andre ting de ikke har på rema) og så må jeg innom rimi og ha vaskeserviettene fra euroshopper ;o)
Linda-Kristin=) Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 rema 1000 fordi de er billigst:) men de har ganske dårlig utvalg der hvis man vil ha noe litt spennende til middag, så da drar vi til ultra eller ica maxi om de ikke har det på rema!
Sylteflesk Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Rema fordi det er nærmest, og billigst. Storhandel der hver uke. Så kjøper vi bleier på Kiwi fordi de er billigst på Libero. Skal vi ha noe litt mer spennende eller noe de ikke har på billigbutikkene går vi på Meny, av og til Ultra eller Centra. Grønnsaker handler vi i innvandrerbutikk, stort utvalg, billig, bedre kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå