Gå til innhold

Sibirkatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva snakker vi her?Voksen,kattunge?Hva er grunnen?

Samboer er allergisk,så vi har tenkt endel på sibirkatt:)

Skrevet

En gang skal jeg ha sibirkatt - men foreløbig har vi huset fullt med tre birmaer, så det må skje endel "naturlig avgang" før vi skal ha ny kattunge! Det blir forhåpentligvis en stund til. :)

Skrevet

Har alltid ønsket meg en sibirkatt, men har foreløpig nok med en birma, en skogkatt og en hund :)

Dessuten er de vel ikke akkurat billige? ;)

Skrevet

Hehe,de er vel på samme prisnivå som birma:)?For det er egentlig det jeg vil ha,før vi fant ut om denne idiotiske allerigen;)

Skrevet

Tror kanskje de er litt dyrere siden de er mer sjeldne?

Birmaer ligger fra 5-10 000 alt ettersom, om de kan brukes i avl, er utstillingsmateriale etc. Regner med det er slike prisforskjeller på andre raser også.

Skrevet

Vi driver opptrett og har nå 4 kattunger :)

Prisen tror jeg er satt til ca 8000kr, men det skal jeg ikke si sikkert. Er mine foreldre som driver dette så det kan være di har endret pris også.

Hi

Skrevet

Men hvaslags 'kvalitet' er det på dem? dvs, selges de til avl, kos, utstilling etc? Det er som regel prisforskjeller på det:)

Skrevet

Oki,de fleste birmaene jeg har sett på kostet 8000,- samme som sibirkatten:)

Men klart,prisen varierer jo etter "kvaliteten" på katten:)

Skrevet

Ja, jeg har inntrykk av at det er snittprisen på rasekatter.

Vi betalte 7500 for vår nåværende, fertil hunnkatt, veldig bra avlsmateriale- men med en liiiten utstillingsfeil.

Den forrige birmaen vi hadde var ikke utstillingsmateriale og dessuten solgt i stamtavleklasse 2, og dermed heller ikke avlbar, så han betalte vi 3000 for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...