Gå til innhold

Dere som har/hadde flat mage før dere ble gravide....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den etterpå? Gikk den fort tilbake til sitt gammle jeg? Eller måtte dere trene for å få den flat igjen?

Har selv en mage som er helt flat, trener jeg for mye er sixpacken der med en gang og det har jeg aldri likt. Men på en annen side hadde det ikke vert feil om det fortsatt var sånn etter fødselen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg hadde flat mage før jeg ble gravid, jeg la på meg 18 kg under graviditeten, nå er det 7 uker siden jeg fødde og har nesten samme form som jeg hadde før jeg ble gravid, er bare 5 kg til så er det som det var.. Jeg har aldri trena, men er naturlig tynn.

MEN, alle er ikke like, noen kommer tilbake til vekten de var på før de ble gravid, og andre legger på seg og kommer ikke ned i vekt igjen.. :)

Lykke til :)

Skrevet

aldri trent etter noen av fødslene, men magen er like flat.:)

arvelig? min mor var likedan (4 fødsler å flat mage)

Skrevet

Jeg har også flat mage, ble flat med en gang ungene var ute, men sånn var mamma og, vi begge har tre barn.

Skrevet

Aldri hatt flat mage..Men etter to fødsler er jeg nå flatere enn noensinne. SKal starte opp med rockering i løpet av høsten,- og håper da den siste lillt kulen forsvinner :o)

Livsstil kan gjøre underverk for en "gammel kropp" på over 30 :o)

Skrevet

tja.... jeg la på meg vel 25 kg så d tok litt mer tid enn "noen uker" her da..men gikk relativt fort. Men altså, den ble da flat, men var BREI som en låvedør... er først et halvt år etter fødselen den begynte å bli "fin". Da altså bekken og hofter trakk seg sammen(?? vet ikke jeg altså men jeg ble smalere hvertfall over det partiet ;)) huden trakk sseg mer sammen, og etter fødseln synes jeg selv at magen er mer markert og kan kjennes MYE bedre pga mindre underhudsfett.. syns magen er finere nå enn før jeg ble gravid;) Men har jo trent da... og d gjør jo sitt såklart (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...