Gå til innhold

Ønske om flere barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 barn med 3 fedre....3 store og en liten!

Jeg sa at etter nr 4 skulle ikke jeg ha flere barn,hadde aldri trodd jeg skulle være så uheldig med siste pappaen...

Men nå har jeg ønske om et barn til,trist at minste blir "alene" med ingen på noenlunde alder som han..

Så hva mener dere om kvinner som har barn med forskjellige fedre?

Jeg kunne jo selvfølgelig ønsket et barn med samme mann,men vi er ikke lenger på talefot,så det blir nok veldig vanskelig...

Om dere hadde hatt et høyt ønske om et barn til,hva hadde dere gjort da ?

Må si at den berømte klokken,tikker fortere og fortere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott tilbake melding 01.46

Skrevet

Ser du har fått et saklig svar allerede, synd at så mange bruker dette forumet for å være spydig.

Selv mener jeg at ingen har noe med hva du gjør med ditt liv, men det er opp til deg om du bryr deg om hva andre mener. Noen vil selvsagt se ned på deg, gjerne de som har et eller to barn med samme mann og aldri har opplevd at livet ikke blir helt som planlagt.

Har litt samme problemet som deg, har en fra før og venter nå nr to med en annen. Er ikke lenger sammen med barnefaren, så å få en til med han er heeelt uaktuelt. Ønsker ikke tre barn med forskjellig far, men tanken på å ikke få flere liker jeg heller ikke. Vet at mine nærmeste ikke ser ned på meg, men merker at jeg ikke liker snakket som er rundt meg nå fordi jeg ikke er sammen med bf. Vet ikke om jeg ville orket mere snakk rundt meg og mine barn. :)

Så jeg hadde ikke sett ned på deg om du fikk et til, men tror der er mange som vil.

Håper du finner ut hva du ønske og at det er det rette for deg. :)

Skrevet

Du tror ikke minstebarnet ditt heller har det best med en stabil familiestituasjon fremfor et søsken som er jevngammelt?

Hvis det er det som er motivasjonen din syns jeg du burde legge tanken bort.

Dersom det bunner ut i et ønske _du_ har, om å få enda et barn, så bør du kanskje sette deg ned og tenke over hvilke hull er det du ønsker dette barnet skal dekke. For noe er det da sannsynligvis.

Skrevet

vist du med hånden på hjertet kan si at du kan gi dette barnet et like flott liv som de andre, så har ikke antallet fedre så mye å si..

har ei venninne med 3 barn å 3 forskjellige fedre, å de tenker ikke særlig over det.. (de er store nå)

men ikke skaff deg et nytt barn bare for at DU ønsker det, du må ha noe å gi tilbake:)

har 5 selv ( "bare" 2 forskjellige fedre her da) men 5 barn er IKKE det samme som 4!!

Skrevet

Takk for svar,spesielt til deg Kassie ;0)

Jeg hadde ikke fått barn bare for å dekke minste barnet sitt eventuelle behov.Ei heller om jeg visste at jeg ikke kunne dekke barnets behov,jeg elsker barn,synes det er utrolig kjekt å være sammen med dem.....tenker litt på den tiden som kommer,der jeg ikke lenger har noe valg(,altså ikke få flere)

Jeg sitter altså å tenker på om jeg i dette tilfelle skal ta hensyn til hva andre mener og tenker..Det er ikke dermed sagt at jeg bare skal finne en å få barn med,kommer nok uansett til å tenke meg godt om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...