frk.slappav! Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Takk for noen fine og forståelsefulle responser på "slapp av"-innlegget. Jg mente aldri å fremstå som noen verdensmester. Har selvfølgelig vært gjennom hele den såre perioden for at jeg ikke har fått til amming o.s.v. Og hvis noen misforsto - jeg koker selvfølgelig flaskene hver dag, og passer på min datters helse så godt jeg kan. Grunnen til at jeg ble litt provosert da jeg var inne på denne siden (og flere tilsvarende) om flaskemating, var at jeg i utg.pkt. var ute etter litt støtte og gode tips. Det jeg imidlertid følte at jeg fant, var mere stress og hysteri, enn det man allerede hadde møtt i helsevesenet, eller stresset med selv.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Det er nok mange som stesser og er litt små hysteriske av og til - jeg var det selv når jeg fant ut at jeg hadde flaskebarn. Ikke hadde jeg peiling på hvordan ejg skulle finne løsninger på alt slik at hverdagen skulle skli litt lettere. Idag er jeg ikke så hysterisk og stresset lengre, men det er ene og alene på bakgrunn av all hjelpen jeg har fått her. Jeg har nok lagt inn stressende og hysteriske innlegg, men jeg har fått svar fra de som har passert denne perioden og selv kommet meg videre derfra. Men støtte og gode tips har jeg fått haugevis fra her, så om du bare spør så får du nok det selv om det virker stressende og hysterisk her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå