Gå til innhold

Svimte av på kjøpesenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en liten tur i byen med en venninne i ettermiddag. Sto og ventet på henne utenfor prøverommet, og det neste jeg husker er at jeg lå på gulvet mens venninna mi og en av de ansatte sto over meg og ropte på meg.. Skjønte ikke hvor jeg var eller hva som hadde skjedd.

Ble kjørt hjem og trygt overlevert til samboer, men har ligget rett ut på sofaen siden. Noen som har opplevd lignende? Har tenkt å ringe fastlegen i morra tidlig, men håper jo at det bare var mat og søvn som manglet. Har bare besvimt én gang før, da hadde jeg jobbet dobbelt skift to dager på rad og "glemt" å spise. Men dette er mange år siden..

Er forresten 17+4.

Skal begynne i ny jobb på torsdag, så en sykemelding hadde passet ganske dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm....kanskje et akutt blodtrykksfall? Har ikke opplevd det selv, men jeg vet at venninnen min slet med dette som gravid, måtte sette seg ned støtt og stadig og få i seg noe mat/drikke. Men ring legen og hør, for sikkerhets skyld. :)

Skrevet

Har du lavt blodtrykk?

Det fikk jeg i svangerskapet. Ganske slitsomt og førte til besvimelser.

Skrevet

Veldig vanlig med blodtrykksfall under svangerskapet. Men sjekk med fastlegen for sikkerhets skyld du :) Kan ha veldig lav Hb og da blir man svimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...