Gå til innhold

"Rød" vogn til gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Bugaboo med sandfarget basetrekk, har veldig lyst å kjøpe rødt fleecetrekk til den, men er usikker siden jeg har en liten gutt... Noen som kan synse litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke rødt til gutt gjør noe. :) Liker ikke at alle fargene til gutt er så mørke, eller bare blått og svart. Selv har jeg en sort vogn med hvitt trekk inni, men har rød voksipose oppi. Den hadde storebror og den vil også den lille i magen bruke, var ingen som tvilte på at storebror var gutt selv om han lå i rød pose. :)

Skrevet

jeg synes rødt er superfint til gutt jeg :D

Skrevet

Det gjør ingenting, mener hvertfall jeg :)

Skrevet

Vi har hatt rød vogn til guttene, ikke noe problem det vel? Rosa derimot ville jeg nok ikke valgt til en gutt ;-) Rosa, og til dels lilla, skal jeg helelr innrømme at jeg anser for å være "jentefarger" primært (noen unntak da), men rødt anser seg for å være unisex farge.

Skrevet

Jeg synes rødt passer like godt til gutt som til jente.

Skrevet

Synes rosa/lilla vogn er en uting selv for jenter jeg da. Rødt er helt strålende til begge kjønn.

Skrevet

Hvorfor? Det finnes jo vogner i alle regnbuens farger nå, og alle har jo ulik smak. Hvorfor ikke velge rosa eller lilla til jente dersom man liker de fargene? Folk går jo rundt med vogner som er limegrønne og knall oragne også, noe jeg ikke ville valgt fordi det ikke er min smak, men en mørk lilla vogn synes jeg er fin. Er det fargen som er en uting fordi det er jentefarge, eller bare ikke din smak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...