Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 http://www.foxnews.com/story/0,2933,537261,00.html
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Herregud hva folk finner på. Kommer ikke til å kjøpe denne til jenta mi for å si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 hva er den god for? stimulere jentene til å ville bli gravid? hva med leke grav.tester og EL.tester ? leke tamponger og leke manne utstyr )
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Tja, hvorfor ikke? I alle år har man jo fått babydukker som kommer med flaske, men det mest naturlige er jo amming av små babyer, så hvorfor er dette så ille?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 tror det på en måte oppførdrer til teen pregnancy. de holder dukken der på puppen og synes det er så gøy og får lyst å skaffe en ekte en snart.. hehe vet ikke. hadde ikke kjøpt det
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Ser ikke problemet. Jeg holdt babydukken min opp til brystet og lagde smattelydene selv da jeg var barn, men ble ikke tenåringsmor av den grunn. Tviler sterkt på at jeg hadde blitt det om det hadde vært dukken selv som laget smattelydene heller.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 Die! Mammaen ammer, barnet (eller dukken her) dier.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #9 Skrevet 12. august 2009 kanskje det er en dukke som kan amme barn så moren slipper å amme?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #10 Skrevet 12. august 2009 Kanskje den kan være til hjelp i land der det ikke er vanlig å amme. I USA kunne den faktisk kanskje hjulpet folk til å få et naturlig bilde av det å amme. Jeg er enig med den over her at det kan vel ikke være så farlig. Jeg lekte også at jeg ammet. Jeg så jo på min mor og ville gjøre det samme. Jeg er når 38 år gammel og har nettopp fått mitt første barn. Jeg ble ikke tenåringsmamma.... Men at det er litt dill dall er en annen sak. Men tror nok at unger leker at de ammer.... Barn gjør det voksne gjør.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 Litt lurt å lese hva som faktisk står, før man roper opp over skrivefeil kanskje...? Det står "Dukke som man kan amme." ikke "Dukke som kan amme."
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #12 Skrevet 12. august 2009 SKal småjentene dra fram "puppen" og mate dukken da eller? Øhm :/ Verden blir mer og mer merkelig...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. august 2009 #13 Skrevet 12. august 2009 Kanskje det kan hjelpe når barn får søsken og hindre at de blir sjalu på lillebror/søster. Når sønnen til søsteren min ble storebror kjøpte hun en liten dukke til han sånn at han også hadde en baby .Når hun skiftet på lillebroren ,skiftet han på dukken sin ,når han ble ammet ,latet han som han ammet dukken sin osv....Han har ikke vært sjalu i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #14 Skrevet 12. august 2009 Her er en demo av hvordan den funker. Skal innrømme at det var litt rart å se, men jeg tror det kan være bra at små jenter blir vant til tanken og "følelsen" av å amme. Alt for manger (særlig i utlandet ) velger å ikke amme, rett og slett fordi de synes det er ekkelt. Ikke alle er like flinke som oss nordmenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå