alenemed1. ♥ Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 jada.. nå har lille tulla i magen bestemt seg for at å bruke hele plassen i magen er jo bare dumt. halve magen min er faktisk helt tom. nå ligger hun kun på høyre side og har rettet seg skikkelig godt ut... spenntak med beina under ribbeina mine og hodet godt presset ned i bekkenet... ikke mye behagelig må jeg si... Håper virkelig hun prøver å presse seg vei ut snart, bare 3 uker til termin så kunne virkelig bare kommet nå.. lei lei lei.. er jo godt å kjenne bevegelse da men det får jo være måte på..
Gjest eelis+guttespire Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hehe, jeg må le litt da :-) Som jeg selv har sagt flere ganger: Jeg hadde aldri trodd at det kom til å gjøre vondt å ha en baby i magen! Disse ungene kan umulig være så skjøre som de ser ut, når de med letthet kan vrikke på seg til det kjennes ut som at magen skal sprekke ;-) Hadde selv en liten runde her i sted, det kjentes ut som at tre føtter (!) sparket meg av all kraft i sida, før minst en fot ble godt plantet mellom ribbena og huden min. Ikke særlig godt nei!
alenemed1. ♥ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 hehe.. ja må le selv jeg, ganske artig å sitte å se på hvordan hun holder på inni der men inni mellom så tar det liksom helt av.. Hun har holdt på sånn de 3 siste dagene nå og jeg som trodde det skulle bli mindre liv mot slutten a gitt, men greit det for da slipper en jo bekymre seg for om alt er bra:) kan ikke skjønne hvordan de får det til jeg. nei de kan umulig være så skjøre for jaggu er det kraft i sparkene og slaga.. Får håpe det var 2 føtter og en arm da i allefall hehe
Gjest eelis+guttespire Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Ja, det er jo helt herlig med så masse liv i magen, selv om det gjør vondt av og til. Jeg syns det er veldig fint å kjenne at han har det bra inni der, men av og til skulle jeg ønske han kunne slappe litt av, hehe. Kan tenke meg det er ekstra ubehagelig når "mageskinnet" er så stramt? Man kan jo lure på hvordan det blir når de kommer ut av magen! ;-))
25 år gammel mamma Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Haha, må le litt her, jeg sitter å leser... Kjenner selv at gutten strekker seg og må da bare strekke meg sammen med han, og litt merklig er det. Forrige var ikke noe problem om strakk seg måtte aldri strekke meg med han, han var da 48 cm til fødsel (termindatoen)så det kan jo tenkes at denna er litt lengre,siden han ligger godt ned i bekkenet også! Blir veldig spennende da han kommer,har bare 2 uker til termin og har hatt en bomtur på føden,eller det var vel ikke helt bom da siden det var 2cm og modning så da er det kortere igjen da :-P
cakes Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 hehe:) det gjør jammen vondt nok innimellom ja.. hvertfall når lille frøken finner ut at ho skal vri litt på hodet(som ligger godt plantet nedi bekkenet...så det gjør skikkelig vondt når ho rører på hodet!) eller finner ut at ho skal bruke ribbeina mine som trampoline...føles sånn hvertfall:)
skorpionfruen Skrevet 12. august 2009 #7 Skrevet 12. august 2009 Ja fader her hopper magen rundt på en måte som bare ser helt sykt ut. Det er ikke noe særlig behagelig for å si det sånn. Hodet er festet nede i bekkenet og når han skrur seg rundt treffer han en nerve som gjør at jeg får sitring i ryggen, det er veldig ekkelt. Og som du beskriver... når de bare ligger til en side med fraspark så man skulle tru de skulle ut gjennom huden au det er ikke særlig godt nei. Gleder meg som fy til at han kan ligge i armene mine istedenfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå