katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Har skrevet tilbake til deg på bli gravid. Er så koselig at du tenker på meg og heier meg frem. Tenker masse på deg også. Har bare vært for sårt å gå inn på 2 tri før nå. Begynner å komme meg til hektene igjen, ute og går osv. Har fått masse symptomer igjen,men er nok litt hsg som sitter igjen enda. Men hadde positiv el i helga etterfulgt av kjærlighetstur alene i et døgn på hotell med god sex, så håper så inderlid at ikke tr dukker opp. Har masse grav.symptomer, hadde allerede sex 5 dgr etter operasjon, men er nok kroppen som spiller meg et puss og er el-symptomer blandet med rester av hsg. Men har bestillt tester så får da se om det ligger hsg igjen i kroppen. Hvordan står det til med deg og spiren da? vet du hva det blir enda? Tenker masse på deg og heier deg fram til termin. Kommer dessverre noen mnd etter deg, hvis alt går bra neste gang da,men håper det. Du får krysse alt du har. Ha en flott kveld. Masse klemmer
You can call me Dårris Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Hei!! Så koselig:) Jeg er ikke fullt så mye innom for tiden, prøver å begrense PC tiden så mye som mulig pga hodepine. Det hadde vært så utrolig flott om du var gravid igjen allerede! Vi rekker noen uker sammen på 2. tri da:) Jeg aner ikke om det er gutt eller jente enda, men håper å få vite når jeg skal på kontroll i morgen. Må ha en ul ekstra for å være sikker på at jeg får vite;) hehe, veldig nysgjerrig:) Tro meg! Jeg krysser alle fingre og tær for at du skal få ny spire!!!! Heiaheia:) Ha en fin dag videre!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2009 Ilike måte. lykke til på kontrollen. Jeg fikk en neg el-test nå, så da hadde jeg eggløsning i helga+ masse kos. så venter spent om tr kommer om 9-10 dgr. Hvis den kommer er d bare å kjøre på igjen. klem
You can call me Dårris Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Oi:) Men da har du i allefall truffet! Da får vi bare håpe at kroppen din er klar for å bli gravid igjen allerede! Du fortjener det virkelig:) Hold meg oppdatert, kjempespent!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2009 Det skal jeg. har vondt i bege sider av lysken,klør av og til i puppene,luft i magen,god matlyst, og litt hodepine og kvalme,men vet at det kan skyldes el, og eller rester fra hcg. Vi snk. God bedring m hodepinen. Slet mye med det da jev var gravid. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 13. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2009 Ps tok en test i morges, og det er ingen rester etter hcg i kroppen da g-testen var negativ. Hadde sinnsykt halsbrann inatt, så må bare vente 9 dgr å se om tr kommer. masse klemmer
You can call me Dårris Skrevet 13. august 2009 #8 Skrevet 13. august 2009 Jeg er spent:) Var på UL i dag, alt så bra ut med babyen, men hun kunne ikke se kjønn:) Må bare vente til neste ul om en mnd:) Klem klem:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2009 Så flott at alt stod bra til med spiren. Ser Paper har skrevet til meg på bli gravid- Herregud hun har jo mistet hun også i uke 15. Godt å se alt er bra med dere. Stor klem. Ps er nok ikke gravid denne mnd, symptomene er helt borte, men håper mensen er i rute så jeg slipper å vente i ukesvis. Kos deg med spiren. Stor klem
You can call me Dårris Skrevet 15. august 2009 #10 Skrevet 15. august 2009 Hun også??? Uff så forferdelig! Ja, jeg føler meg veldig heldig som fortsatt har spira sittende fast, håper det fortsetter sånn. Men du. Ikke gi opp håpet om denne pp selv om du ikke har symptomer enda. Det er ikke alle som kjenner så mye før positiv test:) Uansett så har du hatt el, noe som jo er kjempebra! Når er ikm? Ha en flott lørdagskveld:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 15. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2009 ÅÅÅ,nei, gir ikke opp. ikm er neste lørdag. Spira di kommer til å sitte. Etter ul i uke 12 er sjansen minimal. De fleste med ma etter uke 12, har fosteret dødd for flere uker siden. Ser det er en til her som mistet idag,hvor fosteret hadde dødd for lenge siden. Så du kan ta det med ro. Spira di blir sittende. Ha en flott kveld. Stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå