onehitwonder - Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hei, ligger her og er litt uviten og bekymret. Etter sommeren har både blodtrykket mitt og blodsukkeret økt kraftig fra å alltid ha vært litt lavere enn gjennomsnittet til nå bt på 120/90 og 7.5 blodsukker etter 2timer med faste. Jm fant også sukker og protein i urin. ( dette var for en 14 dager siden) Jeg har egentlig null niks peiling på slikt men forstod d slik at dette var en bekymrende omvending. Også fått en god del vann i kroppen. Fikk beskjed om at jeg måtte gi beskjed med engang om jeg begynte å få vondt i hodet og ble svimmel. (skal på ny kontroll om 14 dager) noe jeg nå har fått.. skikkelig skallebank. noe jeg sjeldent har. Mitt spm er derfor, er d noen av dere som har fått sv,forgiftning alt i uke 31, da det mest trolig er dette jeg har? Og hva skjer nå?
snuffe Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg har ikke svangerskapsforgiftning, men blir fulgt opp i forhold til tidvis høyt blodtrykk og spor av protein i urinen et par ganger. Og ut fra beskjedene jeg har fått, tror jeg du skal ringe føden nå i kveld og høre om de synes du bør få en sjekk. Undertrykket ditt er høyt og kombinert med proteinfunn er det så vidt jeg har forstått ganske nær diagnosen svangerskapsforgiftning. Denne er igjen ganske uforutsigbar, og det er nesten merkelig at du ikke har blitt fulgt opp tettere ved slike funn for fjorten dager siden.
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Ring føden og gi beskjed om hvordan det ligger an, det kan være ganske alvorlig dersom det er svangerskapsforgiftning, så bedre føre var!
onehitwonder - Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 Takk for raske svar.Er som sagt veldig nytt for meg alt dette,og så er man vel litt redd for å være av den nevrotiske typen som ringer føden ved hver anledning,gjort d en gang og synes de var langt fra hyggelige da så terskelen er litt høy for å ringe. Allikevel er det vel som de fleste sier, bedre med en gang for mye, så ringer nok. Føler formen er elendig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå