Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg har sendt i posten i dag, for jenta mi på snart tre..det skulle være 10 ml, mn vi fikk bare til 6 ml fra morgenurinen..hun tisser ikke så mye om gangen..kan den testes likevel?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Mengden er nå sikkert OK, men sende i posten? Hvordan skal den da holdes kald og hindre bakterievekst? Var dette avtalen?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Er du sikker? Det var bra i tilfelle:) Det er noe som heter BMLab..får med utstyr å ha det i når du sender. 1000 kroner koster en sånn test.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Noen andre som vet dette sikkert?? Bioingeniører, hallooo!)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Så vidt jeg kan se er analysene som gjøres på denne laben ikke de standardanalysene som gjøres på urin f.eks på legekontoret. Dersom det f.eks er hormoner de skal undersøke i urinen hennes er det godt mulig det er greit å sende i posten. (Siden de har et opplegg med postsending vil jeg tro at det ikke går utover kvaliteten på analysen, ellers ville du blitt bedt om å levere på annen måte.) Dersom det hadde vært en vanlig mikrobiologisk undersøkelse av urinen ville 6 ml vært mer enn nok. Kan dessverre ikke uttale meg ang. analysene denne laben utfører. Siden de har bedt om 10 ml er det nok en grunn til det, men du og dattern din gjorde jo det dere kunne. Får hun ikke tisset ut mer så får hun ikke det. De har sikkert vært borti barn tidligere som ikke tisser så mye om morgenen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk for info og svar! Får håpe det holder da:) Det er forøvrig peptider i urinen som skal sjekkes..og det følger med en sånn monovette med konserveringspulver i, som blir blandet med urinen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå