Kulå Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 Det går ganske så bra. Hadde gått ned 1 kg siste uka, kjempefornøyd med det : ) Idag begynner trening igjen, spiller håndball, så det blir ekstra bra. Og så må jeg prøve å få til litt egentrening. Men der er jeg ikke så avansert, danser på dansematta, er kjempesvett etter en halvtime på den. Og så har jeg gjort pilates en gang denne uka, målet er iallfall å gjøre det to ganger til denne uka : ) Og så har jeg bestilt det der dansegreien fra tv-shop, ser kjempekult ut, håper det er det også, for det virker som en trimform jeg kan like. Stå på folkens, VI ER GODE : )
Ranveig R Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Sånn mellomfornøgd, ned 0,4 kg denne veka. Må få opp farten litt viss eg skal klare første delmål, då må eg ned 4,5 kg i løpet av dei neste 6 vekene. Total vektnedgang (3 veker): 1,7 kg
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2009 YEEESSss..... greide 1,1 kg denne uken også..... er bra fornøyd.... Har som mål å gå ned, sånn ca 7 kg til.... Total vekt nedgang, siden 1.feb er nå : 39 kg.....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. august 2009 #5 Skrevet 16. august 2009 Kjempe bra Happy!!!!!! 39 kg er jo utrolig bra gjort!! Du er min inspirasjon. Hva er ditt beste tips? Hva bør jeg begynne med først? Jeg sliter virkelig. Kg er som limt fast til meg med superlim, og jeg finner ikke fjerne middelet.. SUKK!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2009 først så begynte jeg med kanelkapsler for å stabilisere blodsukkeret...dette førte til, etterhvert (ca 20 dager) at sult følelsen ble borte... Meldte meg på treningssenteret, og trente corebar ca 3 ganger i uka, hele vinteren og våren... Som nevt tidligere, så er slankedrikken min pepsi max, og drikker kun det, og kaffe.... (vann til trening, selvfølgelig:p) I sommer har jeg ikke vært på senteret, men gått 1 times turer 3 til ganger i uken.... " fridager" om helgene, og "jobbdager" om hverdagen.... Og veldig bevist på hva jeg spiser... stå på!!, vist man vil, greier man.....!!!
solemio Skrevet 16. august 2009 #7 Skrevet 16. august 2009 Her vil jeg også gjerne være med, kan jeg det? Og rapportere flittig fra uke 34? Har 5 - 6 kilo jeg gjerne vil kvitte meg med, fortrinnsvis ved hjelp av mindre spising og mer bevegelse. Er dere mange i gjengen?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. august 2009 selvfølgelig soleimio:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå