Gå til innhold

Ekkelt spørsmål


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kvalmen min er stort sett hele dagen, men om kvelden kommer brekningene og jeg kaster opp.

 

Dette er EKSTREMT sur oppkast, noen andre som kjenner seg igjen.....eller er jeg alene :(

 

Den er så sur at jeg begynner å grine :´(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig. Jeg har det ikke akkurat sånn, men jeg har ei vennine som hadde det sånn. Det er ikke uvanlig. Håper det gir seg etter uke 12 hvertfall. Har faktisk hørt om enkelte som har kvalmen hele svangerskapet (men det er mer heller uvanlig)

 

Sånne ting kan òg variere fra svangerskap til svangerskap. Jeg er gravid med nr tre, har hatt tre helt ulike svangerskap. Mye mer kvalm denne gang enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at kvalme og oppkast er vanlig, men den er bare så ekstremt SUUUUUUUR. Dauer nesten.

 

Har to jenter fra før av og aldri opplevd dette før.

 

ER 10 + 4 i dag og vært kvalm siden uke 5. De to siste ukene med oppkast på kvelden. De 4 siste kveldene med ekstrem sur oppkast.

 

Sliten.

 

Takk for svar, håper på fler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off....synes kjempesynd på deg!!! Jeg var veldig kvalm, men det varte ikke lenge...nå er jeg bare småkvalm av og til, og kaster ikke opp...har ikke gjort det heller. Men jeg sliter med brekninger og det er ikke kjekt. Har ellers litt sånn småvondt i magen, men det har jeg lest er normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kastet opp i fire-fem uker nå, og ja den er sur på kvelden...men hos meg TROR jeg det skyldes at det er da en stund siden jeg har spist, og maten har begynnt å bli fordøyd, derfor kommer det opp mere magesyre.... Kaster også ofte opp like etter jeg har spist, det er da jeg blir mest kvalm og den er derfor ikke sur da... hvis du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så dum at jeg drakk brus tidlig på dagen, for jeg visste jeg kom til å spy så tenkte jeg at jeg kunne gjøre det "litt mer behagelig" ved å bare drikke mye, og ikke spise noe. Brus var ikke et godt valg! Istedefor å spy opp all dritten, kom det først bare masse brekninger og luft - vondt!

 

Melk hjelper nå da, for det er mild, da smaker det ikke så surt når jeg spyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...