Goomba84 Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg lurte på hva dere gjør, og hva som er vanlig nå. Har dere levende musikk eller stereoanlegg med "dj"? Vi er ikke sikre på om vi skal ha selskapet i privathus eller lokale, men dersom det blir i privathus blir det litt trangt med band og levende musikk. For det andre kjenner jeg ikke til band og pris på å leie et, tror det kan bli veldig dyrt uansett. spiller i brassband selv, meeen, reportoaret er ikke sååå stort, og litt amatør...hihi.. Hva tror dere?
sol2002 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 har vært i brylluper der de har hatt dj og brylluper der det kun har vært data, har fungert veldig bra begge deler, men bruker du data så bør du ha en som har kontrol over daten slik at ikke hundre stykker skal bort i å trykke
jula Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 lurer også litt på hva vi skal gjøre..!skal ha festen på et bygdehus.har tilbud om musikk på 6000 for 2 stykker..syns det er litt dyrt!men men.hva syns dere?
Tweak Skrevet 13. august 2009 #4 Skrevet 13. august 2009 Jeg kan ikke fordra sånn livemusikk i brylluper! Så vi skal ha dj, en lokal en som kan spille vår type musikk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå