Gå til innhold

Da har vi også kommet hjem med Vesleprinsen vår! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

08.08.09 kom Vesleprinsen vår Oliver kom 5 dager før UL terminen! :-) Han er nøyaktig 3400 gr. og 51 cm.

Nok en kjempefin og flott fødsel som fra første antydning til at noe var på gang til han var ute tok akkurat 3 timer! :-)

Kjempeopplevelse nok en gang!

Like stort å få bli mamma hver gang, og går i lykkerus om dagen! :-)

Klem til alle dere her inne! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så moro !!! Jeg føler at jeg aaaakkurat leste nicket ditt her inne og tenkte over at det var et kult nick hehe ! Og nå er du her, med enda en til =D GRATULERER !

Skrevet

Gratulerer som fem barns mamma :) så deilig at alt er over og gikk så fint.

Kos dere med lille mann, alle sammen. Her venter vi i spenning ennå.

Skrevet

Gratulerer så mye med vesleprinsen:)

Skrevet

Så deilig! Gratulerer masse til dere alle sammen! :)

Skrevet

Gratulerer så masse:)).Masse lykke til og kos dere alle sammen:))

Skrevet

Gratulerer så mye...er så artig å ha fulgt med dere en stund nå og se at dere får en etter en.Lykke til med lille prins og de andre barna.:-)

Skrevet

Gratulerer så mye - og kos deg fremover med den lille og resten av gjengen :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :-)

Hadde en drømmefødsel og det tok nøyaktig 3 tmer fra første antydning til rier til han var ute!

Fødselen startet ca 11.50 med smårier, men ikke vonde og etter å ha ligget i senga på føden fra ca 00.30 til ca 01.00 ble jeg undersøkt av jordmor som sa 3 cm åpning og helt avflatet livmorhals!

Lå og leste videre til ca 02.15 da kom jordmor og lyttet og spurte om hun skulle koble til lystgassen., det gjorde fremdeles ikke så veldig vondt at jeg måtte bruke den men takket ja til å prøve den!

Så ca 02.25 merket jeg at nå begynner riene å ta seg opp, og prøvde etterhvert lystgassen!

Da klokken va nesten 02.42 undersøkte jordmor meg da hadde jeg 7-8 cm åpning, og etter 4-5 rier gikk vannet og da jordmor sjekket da var det full åpning og bare å begynne å trykke sa jordmor!

Hodet kom på første pressri og kroppen på den neste og lillegutt var ute 02.47 den 08.08.09 frisk og velskapt med mørkt hår og helt nydelig! :-)

Nok en fødsel uten annet smertestillende enn lystgassen! :-)

Ønsker dere alle fortsatt gravide lykke til med fødselen, og det blir nok sikkert til at jeg titter innom for å se om dere andre har født! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...