Gå til innhold

Unge mødre DK.. At det går an!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser på Unge mødre DK nå, ikke noe jeg ser fast.. Lik så greit tror jeg, for herregud så oppgitt jeg blir!! Ei som tror hun kan være gravid igjen, fordi hun tar ikke pillene sine og de gidder ikke bruke kondom.. Det er for kjedelig! - At det går an å si noe så dumt når du allerede har fått en baby når de er så unge.. Og hun hadde tatt en abort allerede tidligere, første gangen hun ble gravid. Og de vil absolutt ikke ha en til!

Viser hvor umodne de faktisk er.. Tragisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt enig der. Reagerte også litt på de som skulle kjøpe hus, som ikke gadd å ha eldre kjøkken enn fra 90 tallet.... hm....

Skrevet

Hvis du syns det var sjokkerans i dag om ho som trudde ho var gravid så skulle du sett den episoden eg fikk med meg like før sommaren. Samma familien som ho kanskje gravide i dag, sønnen hadde fått barnemat men var underernert så nå ga dei han den maten dei åt for da viste dei at han fikk i seg det han trengte. Det var bare det at dei åt aldri grønnsaker for det lika dei ikkje og fant du det i kjøleskapet så var det ved ein feiltakelse. Dei fora ungen på frityrstekte snitzlar og pommesfrites med berniase saus...................!!! JIPPI da får nok ungen i seg det den trengte....????? Eg blei sjokka eg........hjelpes

Skrevet

Ja, den lurer jeg på om jeg så! Og så du hvordan de hadde det hjemme?? Rotete som f... og sikkert skittent også. Stakkars unge.. De var ikke helt klare for denne rollen nei!:(

Skrevet

Syns ikke det var så ille med de som ønska seg hus jeg, de var jo realistisk, men det er da lov til å drømme.

Og når det gjaldt ho blonde som trudde ho var gravid....jeg reagerte meg på at ho sa at ho ikke tok p-pillene sine men ho likte ikke andre...hva heter det?...prevansjoner.

Da vet du ikke mye om det om du ikke kan benevnelsen for det en gang :P

Skrevet

Jeg skjønner ikke at tv-teamet har litt vett i skallen heller.

Jeg tror det er mange som har reagert på denne jenta (og jeg har ikke sett mange episoder) - det som gjør meg litt irritert er at de velger å vise frem personer som er som hun.

Hun sliter tydeligvis med seg selv og andre ting - og jeg syns ikke hun skulle snakket foran kamera - heller med HS og BV for å få hjelp til å endre seg selv. Hun virker som en flott og søt jente, bare hun får litt hjelp.

Syns det er så kjipt at man velger å vise frem personer man får dårlig inntrykk av. De fleste unge mødre jeg kjenner er ikke slike. Hvorfor sette unge mødre i et så dårlig lys da?

Jeg kunne aldri klart å gått inn i den leil, jenta selv har da snublet ved minst EN anledning fordi hun ikke rydder.

Nei, syns det er tragisk å vise slike klipp.

Hun har valgt det selv og hun er moden nok i en alder til å bli filmet. Men jeg vil heller se gode, fantastiske personer som Elisabeth fra Oslo f.eks enn hu festedama med to barn og en til på vei.

God tv er all tv tydeligvis..

Men... JEG Liker ikke å benkre meg foran skjermen for å se ting som jeg hever øyenbrynene på (og der jeg vet andre også gjør det....)

hrmf...

Skrevet

De er under oppsyn av BV. I forrige uke fikk vi høre at forholdet ikke gikk så bra. Hun ville bl.a. ut og feste og sove over hos venninner. Hun liker ikke å rydde eller vaske, for det er kjedelig.

Skrevet

Fatter ikke at dere orker å se på de programmene. Jeg gremmes bare ved tanken :-P

Skrevet

Hehe, mamsen fikk tulle: samme mor reagerte også på at sønnen fikk så mye frukt og grønnsaker i barnehagen (eller park..). Hun hadde faktisk tatt opp med dem at det kanskje var litt for mye!!!:-)

Jeg får litt vondt inni meg når jeg ser programmene. Lurer på hvor mye stimuli osv noen av barna faktisk får...

Skrevet

Jeg dumpet borti en episode før sommeren og satt med haka nede på brystet etter noen minutter.

Her burde jo nesten personvernet blit involvert. Sorry, men det er drøyt å vise slikt med mennesker som helt åpenbart ikke forstår konsekvenser. Hvordan har de da kunnet ta en veloverveid avgjørelse å slippe til et tv-team med den vurderingsevnen.

Skrevet

Hu der har jeg også reagert på. Makan! Heldigvis blir de fulgt opp av barnevernet....

Skrevet

Har sett noen halve episoder i ny og ne og reagerer også

Skrevet

ups, fikk ikke skrevet ferdig :-) I tillegg til det dere sier så reagerer jeg på at hun ene sitter å røyker lille poden sin opp i ansiktet, inne! Fysj!

Skrevet

Noen burde beskyttes fra seg sjøl...Dette er IKKE tv-underholdning!! Stakkars unger som blir eksponert på den måten uten å kunne velge det sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...