081013 Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 går å innbiller meg at jeg er gravid, men det er for tidlig å teste ennå. lurer på om deter noen som har opplevd dette, om det er vanlig; da jeg ble gravid med nr 1 ,så føltes det som om det var vanskeligere for samboer å trenge inn i meg, akkurat som om det var mer lukket/ stengt. Dette merket vi begge før testen slo ut positiv. nå er vi inni første prøveperiode, fremdeles for tidlig å test og er i samme situasjon som gang nr 1, det virker stengt der nede selv om lysten så absoulutt er til stede. _Noen som vet om det er sånn at det blir "mindre åpent/tilgjengelig "der nede hvis en er gravid?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Blodårene nedi der jobbe på helspreng når en e blitt gravid, så det e godt mulig det e derfor (økt blodgjennomstrømning og en blir "hoven"). Ikkje alle har det likt så klart, men mange oppleve nok det du beskrive
081013 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 kan ikke annet enn å vente å se, men blir lange dager. håper jo å væregravid, ogsynes at det er rart at det kun er sånn nedi der når jeg var gravidog nå er det tilbake.
Gjest Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Hei Jeg har det på akkurat samme måte. Merker det er hovent/trangere der nede, har aldri merket det slik før... Er og i 1.pp, altfor tidlig til å teste, men jeg er så spent! Vi får håpe det er spirene som sitter!! Når har du ikm?
081013 Skrevet 11. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2009 21 eller 23. har annen hver sykluns med 28 og 30 dager...
Gjest Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Omtrent samtidig som meg, har rundt den 20.. Er så spent!!!
Gjest Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Vi har ingen barn fra før, så jeg aner ikke hva jeg har i vente eller hva jeg skal føle/kjenne på... Veldig spennende er det hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå