Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går å innbiller meg at jeg er gravid, men det er for tidlig å teste ennå. lurer på om deter noen som har opplevd dette, om det er vanlig;

da jeg ble gravid med nr 1 ,så føltes det som om det var vanskeligere for samboer å trenge inn i meg, akkurat som om det var mer lukket/ stengt. Dette merket vi begge før testen slo ut positiv.

nå er vi inni første prøveperiode, fremdeles for tidlig å test og er i samme situasjon som gang nr 1, det virker stengt der nede selv om lysten så absoulutt er til stede.

_Noen som vet om det er sånn at det blir "mindre åpent/tilgjengelig "der nede hvis en er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodårene nedi der jobbe på helspreng når en e blitt gravid, så det e godt mulig det e derfor (økt blodgjennomstrømning og en blir "hoven"). Ikkje alle har det likt så klart, men mange oppleve nok det du beskrive :)

Skrevet

kan ikke annet enn å vente å se, men blir lange dager. håper jo å væregravid, ogsynes at det er rart at det kun er sånn nedi der når jeg var gravidog nå er det tilbake.

Skrevet

Hei

Jeg har det på akkurat samme måte.

Merker det er hovent/trangere der nede, har aldri merket det slik før...

Er og i 1.pp, altfor tidlig til å teste, men jeg er så spent!

Vi får håpe det er spirene som sitter!!;)

Når har du ikm?

Skrevet

21 eller 23. har annen hver sykluns med 28 og 30 dager...

Skrevet

Omtrent samtidig som meg, har rundt den 20..

Er så spent!!!

Skrevet

Vi har ingen barn fra før, så jeg aner ikke hva jeg har i vente eller hva jeg skal føle/kjenne på... Veldig spennende er det hvertfall!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...