Gå til innhold

Buksene siger.... :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buksene siger, de holder seg ikke på plass. Har sånne fra Mamalicious med stretch over magen; har også et par fra H&M, ikke så mye bedre. Stretchen siger under magen og buksen siger ned......... :( Går tre skritt, så er det som om buksene er på vei ned på knærne og må heises opp; for ikke å snakke om å reise seg fra sittende stilling.

Magen er uke 29++

Noen som har gode råd? Liknende erfaringer? Har jeg kjøpt feil str? Vanlige bukser med lavt liv er utelukket å prøve å få på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper de er for store. Prøv en størrelse mindre, og spar de store enda noen uker:-)

Skrevet

Jeg har det samme problemet. Tror ikke at buksene er for store, kunne ikke hatt de noe trangere. Det er skikkelig irriterende, buksene kostet jo en del. Jeg orker heller ikke å kjøpe meg noen nye, da jeg ikke har så lenge igjen. I tidligere svangerskap har jeg hatt gravid bukser som gikk langt opp. (Hadde ikke denne stretch delen). Det fungerte mye bedre syns jeg.

Skrevet

Hvis buksene hadde vært trangere, hadde de ikke passet over baken eller låra.

Men dette blir ufrivillig "gravid-sægge-bukse":(( Det går bra så lenge jeg bruker laange overdeler som skjuler, men hadde en t-skjorte i dag og det var skikkelig plagsomt...

Skrevet

Du kan sy inn et snitt i buksen. Vurderer å gjøre det samme med min, den siger også. Enten ta inn litt midt bak, evt litt i sidene. Kanskje hjelper det også å bare sy mage elastikken inn litt? Hvis du syr med store sting blir det jo lett å ta opp igjen når/hvis magen blir større.

Akkurat nå har jeg et belte som jeg strammer godt akkurat der hvor elastikken begynner.

Mannen min foreslår forøvrig bukseseler....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...