Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 jeg vil tro svært liten eller ikke eksisterende. vi har lært av sjansen for å overlever hjertestans synker med 10% hvert minutt, fram til man får hjelp.. Over 95 % av de som får hjertestans og ikke allerede er på et sykehus dør
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 han jeg snakker om ligger nå i kunstig koma...de har ikke funnet noe tegn på at det verken er hjertet eller hjernen foreløpig, og skal prøve og vekke han i morgen...hva tror du?? Er det mulig??
Gjest Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 det er mange faktorer som er viktig for utfallet. F.eks kroppstemperatur. Og ikke minst hvor fort det ble startet hjerte/lunge redning. Jeg har ikke lyst til å spå utfallet.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 det ble startet med en gang! men det tok ca 15 min før det ble puls igjen, etter flere elektrosjokk og adrenalin....
Gjest Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 ergo har han hele tiden fått surstoff. Fikk han plutselig hjertestans?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 ja...under trening...bare falt om, hadde puls noen minutter så stans...
Gjest Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 uff:( Som sagt så kan ingen spå utfallet. Jeg kom over denne avhandlingen som du kanskje vil lese for å få litt informasjon: http://www.akuttmedisin.uib.no/kurspakke/gjenoppliving/teori/gjenoppliving/index.htm Håper han våkner og alt er bra!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #11 Skrevet 12. august 2009 Han puster nå på egen hånd, mer vet jeg ikke....hva er sjansene nå tro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå