moota m storebror&lillebror Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg synes at mange på dib skriver at de har kjøpt så fine dresser. Vi er jo knapt midt i august! Jeg bor på en plass der vinteren kommer tidlig, og som regel brått, og jeg har ikke tenkt tanken en gang!!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Ja, har kjøpt 1 til lillemor, men ser ikke bortifra at vi må ha 1 til. Kjøpte på sånn omreisende bil når vi var på ferie. Hun har brukt den allerede, var en dag det var så kaldt her, og hun skulle bare være ute en liten stund før det var kveld. Hadde bare tights og t sjorte under da.
Lene~mor til tre Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Nei men tror ikke jeg trenger å kjøpe det, kjøpte en dress på salg i vår en gang så jeg har en helt ny dress liggende i skapet til gutten min Jenta mi passer sitt fra ifjor regner jeg med
blond Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 Vi har høstdress og vinterdress (arvedress) til lillebror, har ikke tenkt tanken på å kjøpe vinterdress til eldste enda. Det er fremdeles sommer!
Gjest Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Ja, har kjøpt, den var til halv pris, så det ble reima i år:) Jeg liker halv pris, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå