Gå til innhold

Oki, hvilken biler har plass til 3 barneseter i baksetet da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden går jo fort og kanskje lurt å se etter bil i god tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford S-max ihvertfall. Fin bil også :-)

Skrevet

Toyota Avensis stasjonsvogn :)

Skrevet

toyota corolla verso.

renault megane scenic

mange andre tilsvarende biler, altså såkalte flerbruksbiler. Det fine er at de har tre separate seter baki.

Skrevet

VW touran

Skrevet

Citroën Xsara Picasso

Skrevet

I min skoda octavia st.v går det. Men trangt som fy he he =)

Skrevet

Før hadde vi en Peugeout 307, der hadde vi 3 barneseter bak. Nå har vi en Ford s-max og har 4 barneseter bak ;)

Skrevet

Vi har Citroen c4 grand picasso! Går suuuupert med 3 store seter baki... 2 bakovervendte besafestoler og et maxicosi sete...alle med isofix...

Skrevet

Det er plass til tre seter i Volvo v70..

Skrevet

Citroën C8. Fantastisk plass i denne.

Skrevet

Jeg fant ut i går at vår bil, VW touran har plass til 3 bilseter i baksete. Men de to store guttene mine sitter i sånne seter der en bruker bilens 3 punkt sele. De setene er vel kanskje litt mindre enn vanlige bilseter?? Minstemann skal sitte i Graco sete i midten og det var god plass til det. Til og med enkelt å få selen på de to store.

Skrevet

Jeg stressa også mye med dette da vi skulle få tvillinger i fjor. Vi greide presse inn 3 seter i vår Toyota Corolla Verso og kjørte ut på veien med de 2 små på 2 mnd og storebror på 2,5 år i baksetet. Vi kom oss i underkant av 5 km da storebror forsøkte fore småjentene med rosiner.

Løsningen ble da å koble ut airbag forran, flytte ene jenta dit og jeg satt meg i midten bak. Slik har det vært frem til i sommer da vi kjøpte oss Caravelle..

Så - kanskje en er en smule optimistik når man forsøker klemme inn 3 seter baki? Det er ikke alltid det fungerer.. Dessuten er det ganske pes å få inn det barnet som sitter i midten - har knekt noen negler ved forsøk på å gjøre det...

Lykke t! :-)

Skrevet

Signerer moden mamma. Min toåring kan ikke sitte ved siden av lillesøster en hel biltur uten at det skjer noe "morsomt". Jeg ville heller kjøpt en Caravelle eller eventuelt en syvseter som for eksempel peugot 307 syvseterutgave.

Skrevet

Vi sikler på Caravell, men den ligger litt i overkanten av hva vi har råd til med de kravene mannen har. Dessutten synes jeg den er litt for stor å kjøre selv...eller ikke akkurat kjøre, men parkere.

Så nå titter vi rundt etter noe annet.

Hadde håpet det gikk å ha storebror som ved fødslene fyller 4 om få dager i midten som sperre mellom lillesøster og minstemann.

Han er også enklest å feste i bilsete.

Skrevet

Vår har god plass til det, Toyota Avensis Verso 7 seter.

Skrevet

jeg har opel vectra... 97 mod faktisk. stv.

Skrevet

Toyota Camry har plass til 3 bakovervendte seter. Nå har vi Toyota hiace, og største som sitter forovervendt sitter i midten - han går ofte inn foran og kryper bak i setet sitt =P

Skrevet

Vi har Toyota Landcruiser 500, har faktisk plass til 5 barneseter, dersom vi ønsker å sette inn de siste 2 setene bakerst i bilen. (ikke sjekka om det er lovlig da, vi skal ikke ha mer enn 2 barn uansett)

Har 3 punkts sikkerhetsbelte på alle setene i bilen, og masse plass!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...