Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 hvordan har kroppen deres vært etter 2.mann(eller alle etter det)? Jeg bør kanskje ikke bry meg så mye om vekt og formen på kroppen min når jeg skal nå få mitt 2. barn! Men noen dager så tenker jeg så mye på om kroppen min vil forandre seg mye etter fødselen-slik som i dag. Kroppen min er jo ikke lenger det den en gang var..og det er vel forsåvidt helt greit. Men hva om jeg får skikkelig hengemage og så mye overflødig fett..og en rompe som ikke ligner min i det hele tatt! Unnskyld om noen føler seg tråkket på eller støtt av dette innlegget. Er alldeles ikke meningen. Jeg er bare så nysgjerrig på hvordan andre har opplevd dette. Håper på mange svar. Klem fra Mari.
Super-mamma-85 Skrevet 12. august 2009 #2 Skrevet 12. august 2009 vell jeg får min sin del har lagt på meg mindre med nr to og tre en jeg har gjort med 1 Så ikke noe forandring egentlig her : ) som jeg selv merker hehe.. anna en litt "større og slappere" pupper en før da *ler* ikke sånn kjempe da.. men ser forskjellen på en måte
barney Skrevet 12. august 2009 #3 Skrevet 12. august 2009 Jeg venter nr 3. Syns kanskje at magen ble litt slappere etter nummer 2, men resten av kroppen ser vel ganske lik ut. Jeg tenker at det sikkert hadde blitt sånn uten barn også, kroppen blir jo tross alt eldre den også!
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 12. august 2009 #4 Skrevet 12. august 2009 For å si det sånn: Jeg fikk nr 1 da jeg var 20 år gammel og venter nr 3 når jeg er 28. SELVSAGT har jeg ikke samme ungpikekroppen som for 8 år siden! Har litt bredere hofter, litt slappere pupper, og ikke samme sylslanke midjen som før. Men det er vanskelig å si hva som skyldes økende alder og svangerskap. Men alt i alt er jeg fornøyd med meg selv og trives som mamma til søte små!
☆aamelita☆ Skrevet 13. august 2009 #5 Skrevet 13. august 2009 Faktisk veldig lite endring av kroppen fra 0 barn til 2 barn, sjeldent folk trodde meg da jeg sa jeg har 2 barn. Bare puppene som hang litt en periode, men de har faktisk stramma seg opp (nå har jeg veldig små også da) Får nå se om jeg er like heldig etter 3 fødsel, det tviiiiler jeg på hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå