Gå til innhold

Jeg har hatt mensen i 14 dager nå!!! Er det mulig da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo at det er mulig da, men... Tyder det på at noe er galt?? Blir bekymra jeg nå.. TR har aldri vart mer enn en uke.. og jeg har vært rimelig stabil i månedene etter jeg sluttet på piller...

Får jeg EL selv om jeg har mensen nå da? Nei dette skjønner jeg ikke noe av!! Slutter jo aldri å blø.... :(

Noen som har opplevd noe lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe morro nei. Men ja, det er ikke umulig. Jeg hadde mensen i 11 uker jeg på det meste. SYKT. Hos meg var det at kroppen ikke ryddet opp ordentlig. At den ikke renset livmorveggene skikkelig. Så da ble det små blødninger hele tiden. Om det ikke gir seg, og om det skjer igjen, ville jeg sjekket det ut. Jeg får på Provera 12 dager av og 12 dager på for og regulere menstrasjonene mine..

Lykke til

Skrevet

Hei på du...eg har blødd i ein måned eg nå...utenom ei ukes pause midt i.. Har ikkje vært hos lege ennå, men ska snart.

Kordan el e oppi alt dette har eg ikkje peiling på!! Vett bare forrige pp, så fekk eg rar mens. Bare litt og blødde lenge. Men på dag 33! ca i syklusen så fekk eg el! Som endte i kjemisk..og har blødd siden...nesten....av og på.

Men hos meg e det tydelig at det e noe med slimhinnene eller noe sånn. For eg småblør litt hvis eg har sex, hoster masse, hard i magen o.s.v...

Håper det stopper snart!!!! E forferdelig kjipt når det holder på...

p.s. det trenge ikkje vær noe galt altså..kvinnekroppen e litt lettpåvirkelig av seg... :)

Skrevet

Oi, nå ble jeg usikker.. Kan hende det var pga slimhinnene ja.. hehe... går sånn i surr.

Skrevet

... blir både bekymra og lettet på samme tid.. Vet liksom ikke hva jeg skal tro! Vil jo så gjerne bli gravid!!!!

litt godt å høre at det er flere som opplever litt sånn syklus-krøll...

Men er det noen vits å ta EL-tester oppi alt dette tror dere? Kan hende jeg har gått glipp av den alt:(

Lurer på å ringe legen, men det går jo sikkert en mnd før jeg får time...

Nei huff! litt deppa merker jeg for at det kanskje ikke blir noe prøving denne måneden.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...