tato Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Vi har "oppdaget" ebay, og samboeren min har handlet litt klær derfra. Hva handler dere på ebay, og noen som har tips om "kupp" en kan gjøre der? Hva er det der med å opprette postboks for å handle ting som sendes bare i USA? Noen som kan opplyse meg litt?? :-) Er det evt andre sider d er bra å handle fra??
mamarama og lille banan Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg handler aller mest fra engelske ebay; www.ebay.co.uk Jeg handler i all hovedsak klær, har også handlet kosmetikk og sko. Jeg kjøper for eks. ID Bare minerals foundation der, får det ikke billigere. I Norge må du regne med over 400 på en hudpleiesalong, på ebay får du ID ned i 130 kr. Så det er mitt kupptips Det ligger en annen link her om hvordan du kan opprette postboks, men det har jeg aldri gjort: Står det ikke noe om selger sender utenfor hjemlandet, pleier jeg å sende en e-post og spørre om h*n sender til Norge
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 kjøper også I.d foundation på e-bay! Det er superbillig!! Bestilte her om dagen, og det kom på kr 150 inkl. frakt!!
Gjest mphs Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg har kjøpt noe garn og strikkepinner der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå