Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg skulle egentlig sette min datter i barnehagen i september. er da 11 mnd. jeg har hele tiden HATET tanken på dette..for jeg ønsker å være mer med hun.. Hun har vært sen i utvikling på visse ting, men kommer seg nå. jeg ønsker å se, og oppleve de minste tingene med hun. Det er først NÅ jeg trives som mamma, pga masse problemer tidligere, er det nå jeg kan kalle det koselig!! Jeg har nå sjansen til å "slutte"på jobben og få den igjen neste år. så jeg skal nå si fra meg b.hage plassen, og være hjemme med hun. hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Ja, det synes jeg. De er bare barn en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Følg hjertet ditt du :-) Har du anledning så er det jo ikke noe problem. Du trenger jo strengt tatt ikke slutte i jobben heller, du har jo lovfestet rett til ulønnet permisjon i ett år til! Det er ikke sikkert du trenger å si opp bhg plassen heller. I mange barnehager har man anlending til å søke om permisjon, så det kan jo kanskje være noe å undersøke?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 barnehagen har ikke åpnet enda ( nybygd så åpner i sept. )jeg kan jo høre.... jeg må evt slutte i jobben,fordi jeg er alene, så hadde blitt OS osv et år, men legen ville kanskje sykemld. meg et år ( er allerede sykemld pga kronisk sliten) men hjertet mitt sier jeg skal være hjemme med hun!!! mamma klarte å lire ut at de utvikler seg ikke når de er hjemme... (ja det klikka litt for meg da) hehe.. men godt å høre at flere kunne tenkt seg å være hjemme slik. Jeg føler dette er eneste sjansen jeg har i livet, og det er jo faktisk talt det. jeg vet hva jeg vil, men usikkerheten ovenfor jobben kommer av og til,derfor spurte jeg her,for å se om jeg kan "fortsette" å være trygg:D
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 jeg har gjort akkurat dette. Tenkte på det helt fra vi fikk bhgplassen i mai, at jeg ikke ville sende ham i bhg, men tenkte at vi ikke hadde råd. Nå er avgjørelsen tatt og dte neste året skal vi leve på en samlet inntekt på 11000, med 6000 i husleie. Jeg tenker som så at det er verdt det!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 og du angrer ikke? j vet j ikke kommer til å angre på å se min datter vokse opp og utvikle seg!! bare tenkte på jobb,men tror absolutt det er verdt det! kommer på nesten samme inntekt her,og jeg er jo alene sånn sett! godt å se det er andre som velger slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå