SuperGlad Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 noen som husker hvilken side man går inn på for å få tilsendt varer som kun leveres til USA?
En_av_hver Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Opplys min uvitende hjerne er dere snille:-) Hvordan fungerer dette???? Dyrt??? Elsker nemlig GAP......;-))
Norwegian by injection Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Man bestiller varen til postboksen sin i USA (hos feks Jetcarrier) Jetcarrier frakter varen eller pakken videre hjem til deg i Norge.
En_av_hver Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Kikket litt på prisene, men kan du gi men noen eks på hva du har bestilt og hva det kostet? Hva veier klær da....?? :-)
Norwegian by injection Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Jeg bestiller ikke klær, de sender jeg til min mor i USA og hun sender de videre til meg uten kostnad. Jeg bestiller større ting via Jetcarrier som møbler, gulvtepper, kunst. Det koster litt da, men det er litt gøy å ha ting som ikke alle andre har her i Norge. Jeg er fra USA, så det er ekstra stas for meg ;-)
En_av_hver Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Oj, det skjønner jeg godt. Gøy med noe ikke "alle" andre har:-) Tusen takk for svar. Skjønner da at dette er pålitelige greier siden du bestiller såpass store ting. Da er det jo bare å shoppe da hi, hi:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå