Gå til innhold

hva syns dere om 2010 modellene til Emmaljunga??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må si jeg ble skuffa etter å ha gått å gledd meg til vi skulle bestille vogn, men etter å ha sett de nye vognene vet jeg ikke lenger..

kan man fortsatt bestille 2009 modellene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alle de nye har så "lik" farge.. tenker på de med bag.. og ingen av dem var riktig fine.. helt ok liksom, men ikke noe mer..

ellers er vel fungsjonene og resten likt, så for brukens skyld er det ikke noe nytt, men hadde håpet på større fargevariasjoner:)

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med fargutvalget for 2010. Syntes det var så mye mønster på 2009 modellene.

Skrevet

Vet at de siste modellene fra 2009 ble sendt ut til butikkene i uke 26, altså for en stund siden. Hun sa det i butikken her i trondheim at det var sånn...så da må kanskje ringe rundt og høre med butikker som selger merket om de har den du vil ha inne fortsatt....

Skrevet

Har akkurat bestilt 2010 mod.Duo edge. Dark Grey.

Synes den var kjempefin jeg. Og gleder meg til å trille tur:)

Skrevet

Jeg var rett før sommeren i tvil om jeg skulle kjøpe 2009 modellen eller om jeg skulle vente på 2010 modellene..

Etter mye om og men bestemte jeg meg for å kjøpe 2009 modellen siden jeg ikke var garantert å få 2010 vognå innen min termin.

Å jeg er nå jammen glad for at jeg kjøpte 09 før sommeren. Jeg ble hvertfall veldig skuffet da jeg så 2010 modellene !!

Skrevet

godt å høre det ikke bare er jeg som er kresen:p hehe..

tror vi må sjekke det opp, syns å huske dama i btikken sa en kunne kjøpe 2009 ut september.. men dun virka ikke helt oppdatert...

jeg vil ha den røde edge duo'n fra 2009!:)

de fleste 2010 så så rotete ut, med farger som ikke passet sammen, og så var alle generelt lik...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...