Gjest Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Ikke noe tvil her i gården nei, tjukt, tjukt blodig slim i massevis, men ikke "propp" form på den. Derimot blir jeg ikke helt klok på "vondtene" mine. Tror det er en form for rier jeg har innimellom, men langt i fra noen vonde-vonde, bare veldig kjennbare/småvonde, men så murrer det innimellom også, altså er vondt i magen og ryggen uten at livmoren strammer seg. Presser nedover og er vondt/ømt nede i magen og ryggen. Noen av "riene" er vel mer som kynnere, men noen er faktisk litt vonde, men kan fint gå 30-45 min mellom to, så er jo ikke noe skikkelig på gang heller. Forventer egentlig ikke noe svar på dette altså, bare greit å skrive ned og sortere ut litt tanker. Skulle jo tro man var litt ekspert som fjerdegangs, men er kjempeusikker på hva jeg skal tro jeg, hehe...
VinterSol+2 Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 tegningsblødning og helt klart modning, kan vi vel si er på gang, vel! skal se det setter skikkelig i gang i løpet av kort tid nå. prøve å få hvilt deg litt mens du venter?
Gjest Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Ja, jeg hviler. Er helt sinnsykt trøtt, men klarer ikke å sove, er skikkelig urolig i kroppen. Litt nervøs antagelig ;-) Sitter her, leser bøker og prøver å slappe av og ikke kjenne for mye etter, men er jo umulig å la være. Er jo ofte om kveld/natt/tidlig morgen det starter for fullt, så vi får se.Hadde vært veldig deilig å bli ferdig nå! :-)
froeken Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Masse lykke til. Gå litt rundt omkring og ellers sørg for å hvile
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 jeg har jo sagt at det blir i morgen tidligere idag, og nå kan det jo virke som jeg kan ha rett;-)) skjønner at det ikke er lett å slappe av...man klarer jo ikke la være å kjenne etter disse vondtene hvor hardt man enn prøver. tvi tvi..hold oss for all del underettet utover kvelden/natta!!!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 oj oj, spennende! er vel fødselen som er på gang. Leste nettopp at slimproppen absolutt ikke trenger å se ut som en slimpropp, kan bare være slim og blod som du sier. Men jeg har ingen erfaring, så jeg vet ikke. Men jeg tror du har en baby iløpet av kvelden/natta. LYkke til!!
Alle oss:) Skrevet 11. august 2009 #10 Skrevet 11. august 2009 Godt å høre at det går fremover:) krysser fingrene for deg i kveld/natt:) Foreløpig rolig her,men krysser fingrene for meg også i natt;) Lykke til!
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Får håpe det skjer noe snart nå, ikke gøy å gå sånn som du gjør nå.. Masse lykke til iallefall:)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 11. august 2009 #12 Skrevet 11. august 2009 Kikker innom fra DB:) Klarer ikke å holde meg helt unna her. Må jo sjekke om de forskjellige har fått babyen sin;) Husker det ikke er lenge siden jeg skrev i et svar at du har rett til å være lei av graviditeter... Hehe.. Og nå er du ferdig snart:) Og min lille snusk har blitt 8 uker allerede. Lykke til
Marbella Skrevet 11. august 2009 #13 Skrevet 11. august 2009 Slimproppen min gikk for 6 dager siden, har hatt masse maskynnere og mensen vondt i ryggen, spesiellt på kvelden og natta har vært ille. Er like sikker hver kveld på at nå er det noe på gang...begynner og bi lei...Dette er nr 3 og kan ikke huske at det var slik de to forje gangene. Prøver bare og slappe av, men alt er jo slitsomt, vil bare bli ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå