Gå til innhold

Da har jeg sydd en lommeslynge!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble veldig inspirert av alle svarene jeg fikk, og kom over en enkel oppskrift på hvordan sy sin egen lommeslynge på nett. Fant fram et laken og et dynetrekk med fint mønster som jeg brukte å sy av. Tenkte det var lurt å prøve med det først, i tilfelle det ikke ble bra. Så kan jeg heller kjøpe noe fint stoff og sy en til senere. Det var jo så enkelt! Nå mangler bare babyen, så jeg får testet den ordentlig, blir ikke det samme med ei dokke....:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så kult!

litt vanskelig å måle om du har sydd størrelsen rett med mage da, men når du tar den på (uten mage) skal nederste del av lommeslyngen ligge på øverste del av hofta di.. hehe. om du skjønte det?

du kan ikke ta bilde da, og legge på profilen din eller noe?

Skrevet

Hmm, kan nok hende den er litt stor hvis den skal være på toppen av hoftekammen, den er nok lenger ned på hofta mi. Men det er jo ikke værre enn at man kan sy den inn litt. Værre om den hadde vært for liten. Får ikke til å legge ut bilde, da jeg ikke kan å overføre bilder fra kameraet til pc`n. Mannen i huset som pleier å ordne sånt her, og han er bare hjemme i helgene. Men jeg brukte oppskriften som jeg fant her http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=4023

Der ligger det bilder av slyngen.

Skrevet

Så flink! Jeg kan ikke sy så syntes det så kjempevanskelig ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...