Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Feks ,ikke forteller de om ting dere har handlet ,vært utro ,har ekstra penger osv ....
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg har en hemmelighet som egentlig ikke angår han... Det handler om noe fælt jeg har gjort overfor en annen en han... Håper min nåværende mann aldri finner ut av det.. Da tror jeg hans respekt for meg hadde sunket... :-/
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Jeg drikker Pepsi Max hver dag på jobb, mens mannen min tror jeg bare drikker det i helgene. Har nemlig fått beskjed av tannlegen om å holde meg unna, noe mannen min da tror jeg gjør. Føler ikke akkurat at denne løgnen er ødeleggende for samlivet, da
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 På en måte og på en måte ikke. Han vet ikke alt som har skjedd i min fortid, men det er ikke ting som angår han. Ellers så får han selvsagt ikke vite ting som venner sier i fortrolighet. Ellers en det skjuler ikke jeg noe..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Jeg har hemmligheter for han og han er klar over det, men det er ikke ting som har med meg eller han eller oss å gjøre. De er min søsters hemmligheter og min beste venninnes hemmligheter. Og ellers er det jo allt som skjer på jobben som man ikke har lov til å snakke om.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Forteller han ikke alltid om alt jeg handler, nei. Men tror ikke han er så veldig interessert i dallet mitt.. Spørr han så svarer jeg. Har ikke noe jeg vil kalle hemmelighet som skulle såre han iallfall
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #8 Skrevet 11. august 2009 Ikke så mange som han har overfor meg.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #9 Skrevet 11. august 2009 Ja jeg har en stor hemmelighet som bare jeg selv vet om,og den tar jeg med meg i graven.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #11 Skrevet 11. august 2009 Ja, at jeg har hatt plastisk kirurgi (ingen synlige arr). Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å si det i begynnelsen av forholdet men følte aldri at det var viktig, og var redd han ville se ned på meg pga det. Nå har vi vært sammen i 9 år, og gift i 6 og jeg har enda ikke sagt noe. Egentlig anngår det jo ikke han, men på en annen side er det rart at han ikke vet det. Ingen andre som vet det heller (jeg hadde hemmende store komplekser da jeg var yngre og opererte meg kun for å se ut som folk flest).
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #12 Skrevet 11. august 2009 Ja. Og jeg kommer aldri til å fortelle han det. Jeg elsker mannen min, men jeg klarer aldri å glemme eksen min som forlot meg bare uker før vi skulle gifte oss. Selv etter mange år så drømmer jeg om han, googler han for å se bilder av han på nettet og tenker på han. Føler meg nesten utro, selv om jeg aldri ville gjøre noe hverken på den ene eller andre måten. Tror kanskje det henger igjen noe utfra måten det tok slutt på og som jeg ikke får bearbeidet.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #13 Skrevet 11. august 2009 Han liker ikke at jeg spiser kebab, men jeg gjør det inn imellom uten at han vet om dette.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #14 Skrevet 11. august 2009 Ja, jeg har flere hemligheter som han ALDRI får vite. Eller andre for den saks skyld. Søstra mi kjenner meg bedre en mannen min, tror han hadde fått litt annen syn på meg hadde han visst det, mens ingenting jeg gjør han sjokkere henne.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #15 Skrevet 11. august 2009 Ja, det har jeg. Ikke utroskap, at jeg har gjort noe ulovlig eller noe sånt, men ting jeg ikke mener han trenger å vite. Dessuten er jeg som hun med pepsi max over her - bare at for min del er det cola, og ikke riktig hver dag. Jeg drikker mer cola og spiser mer sjokolade enn han vet om......!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2009 #16 Skrevet 11. august 2009 Han vet at jeg har vært utro. Han tror det bare har skjedd noen ganger i løpet av noen mnd, mens det i virkeligheten har skjedd sikkert 100 ganger i løpet av flere år.... Samme mann. Slutt for flere år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå