madike Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Nå har jeg hatt vondt i hodet i flere uker nesten hver dag. (Er 15 uker på vei) Det har ikke vært så vondt at jeg har trengt å ta paracet, men det har liksom dunket litt i bakhodet hele tiden. De to siste dagene nå har det vært skikkelig ille. Kom hjem fra jobb i går og klarte å spise litt, selv om jeg var kvalm, og så bar det rett i seng kl 18 og sov til klokka 07. Tok paracet med det funka ikke så mye. Idag måtte jeg dra hjem tidlig fra jobb, klarer rett og slett ikke fungere. Er oppe å vaker litt nå, og må bare klage litt til dere:) og spørre om råd! Noen flere som har hatt det sånn? Eller har tips som kan gjøre det bedre? Håper det går over snart. Lurer på om det kan være jernmangel? Men har Hb på 13,8 og ferritin nivå på 39. Ikke fått beskjed om å ta ekstra jerntilskudd av legen.
Kviga86 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg kjenner igjenn problemet ditt.. Har selv hatt det sånn lenge nå, er 18 uker i dag.. Det eneste som hjelper for meg, er å drikke MASSE vann.. Massasje, og tigerbalsam på nakken hjelper også noe.. Håper du blir kvitt plagene...
madike Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Takk:) Har fått litt massasje, det hjelper litt akkurat der og da. kanskje jeg må prøve med tigerbalsam. Er skikkelig stiv i nakke/skuldre, kjennes ikke ut som jeg klarer å senke skuldrene ordentlig. Men man går jo ofte litt anspent når man har så vondt i hodet. Uff, som jeg syter...hehe...
Maisie Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Dersom du får løst litt opp i skuldrene så kan det lindre hodepinen litt. Ellers drikk masse, hvil masse, ta Paracet og ikke stress med ting. Sliter også med hodepine og migrene.
veldig fødeklar Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Har det akkurat likt.. har hatt hodepine i flere dager. Heldigvis har vi badekar, og et varmt bad gjør utrolig godt. kan hende en varm dusj vil hjelpe dersom du ikke har badekar.
line_mor Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 hei, sånn har jeg det også, jeg er i uke 29 nå så det var bra en mnd eller to men nå har det kommer igjen,alt er ok med kroppen men har lavt blodsukker så kan nok komme av det, våkner med hodevondt å det er ikke noe serlig, tar paracet noen dager for blir så uopplagt av å ha vondt, så må vell regne med at det er der en stund til,
b77h Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Hei dere Jeg har tidligere fått tips om å drikke vann m litt sukker i ved hodepine. vet jo ikke om det hjelper i alle tilfeller da...
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 12. august 2009 #8 Skrevet 12. august 2009 hei Har det samme her. Ondt i hodet heledagen.. tåler ikke strkt lys eller noen ting.,holder på å bli sprø.. men har hatt ganske ondt i ryggen i det siste (er 50% sykemeldt pga d) så tenker at det er ett eller annet som sitter i klem der å fører til hode ondt.. go bedring til dere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå