Gå til innhold

Når begynte kvalmen hos dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte kvalmen hos dere??

Er i dag 3+2 og har testet svakt positivt noen dager nå, så etter 2 tester i dag - en på morgenurin (kl 0615) og en 4 (kl 1030) timer senere hvor alle er svakt positive så kan jeg nok endelig si at jeg er gravid!!!

Har vært litt småkvalm av og på, men i dag har det vært konstant etter middagsmaten (tror jeg spiste litt mye!!) - trodde ikke kvalmen kom før i uke 6 eller deromkring jeg (selv om jeg har vært kvalm på dette tidspunktet tidligere da jeg har vært gravid, mistet jeg den gang i MA i uke 12... kan være en tilfeldighet, at jeg er smittet av jentungen som har vært hjemme i dag pga vondt i magen og feber (men ingen kvalme og oppkast)...

Så når begynte kvalmen hos dere??

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen tilbake!!

Hos meg begynte alltid kvalmen i uke 6 med de 5 første, men denne gangen har jeg faktisk ikke vært kvalm, og nå er jeg straks over i 2 trim. Kryss i taket!! :))

Du får håpe at du er smittet av jenta di, og at du slipper unna svangerskapskvalmen. Huff den er ille... :(

Lykke til videre.

:)

Skrevet

for min del ble jeg kvalm rundt uke 5 og er det fortsatt... er litt over 10 uker nå. hold ut!!!!!

Skrevet

Som lyn fra klar himmel i uke 5.

Er nå 10 + 4 og sitter med bøtta mellom beina og skriver.

Kvalmen har blitt til oppkast. Sur oppkast og jeg er kjempe SLIIIIIITEN :(

Skrevet

Så e det påan igjen....lalala

Vælkømmin etter! Godt å se deg medsammenfellessøster eller noe i den duren:)

Gratulerer da du:)

Jeg har aldri vært kvalm i noen av mine svangerskap jeg. (mitt sjette nå-sykt!! mange det jo!! )Ikke til å snakke om vaffal. Ikke engang med tvillingene. Der var jeg overhodet ikke kvalm. Ikke 5 min engang. Og gikk nå 14 uker...

I går kom det sprutspy bak bussskuret! Fra kjenne kvalm til rope elg gikk det under 5 min. Ga seg etterpå og ikke vært kvalm siden. Blir litt uvel om det går lenge mellom mat, men vil ikke klassifisere det som plagende kvalm. Kan jo unngå det liksom.

De fleste får nok i uke 5-7 ja. For da har det blitt produsert "nok" hormoner. Finnes jo og de som er kvalme som symptom. Noen reagerer sikkert mer på hormoner enn andre. Og er de som brått blir kvalme etter uke 12. Vente en halv til en hel uke og se. Kan jo også bare være kroppen som er i ulage.

Skrevet

Uke 6. Har hyperemesis.

Skrevet

Gratulerer så masse ☆Meg og lille snuppis☆, koselig å se deg her inne :) må også si at du har det søteste nicket på disse sidene.

Skrevet

Jeg er forresten ikke kvalm ennå ;) jeg er 6 + 3

Skrevet

Hei Meg og Lille Snuppis..

Hyggelig å se deg her inne igjen. Gratulerer med baby i magen. Husker deg fra Januar-klubben :)

Kvalmen begynte i uke 4 eller 5 hos meg, og varte til uke 12 - 13. Nå er jeg i min 20. uke i morgen og det virker som om den kommer litt tilbake i en svakere variant. :(

LYKKE TIL :)

Skrevet

Her begynte den aldri! Har også andre venninner som ikke har vært særlig kvalme, så det er ikke sikkert du må gjennom det!

Jeg var riktignok uggen og småkvalm, men aldri "løpe på badet og kaste opp" kvalm.

Jeg har utrolig respekt for dere som klarer å gå gjennom et svangerskap og være kjempekvalm. Da hadde det bare blitt det ene barnet for meg i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...