AngryBird Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Fler enn meg som prøver å trene litt eller??? Tar det ganske pent og pyntelig nå, kan foreksempel ikke løpe noe serlig lenger, det føles bare merkelig med magen:P Kjøpte meg wii fit for en uke siden og trener yoga og balanse med den:) Veldig moro og lite belastende. Balanseøvelsene styrker mage- og kjernemuskelatur noe som sikkert kommer godt med etterhvert som magen blir større og kroppen tyngre.
Artica Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg trener jeg også. Er 34+1 uke nå, og regner med at jeg fortsetter en god stund til. Trener med vekter, og føler at hele kroppen har godt av dette. Wii fit har jeg ikke hørt om! Hva er det? Hvor langt er du på vei?
VinterSol+2 Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 ikke utover at jeg går mye. men så går jeg ganske mye også da, ettersom jeg ikke har lappen;-)
AngryBird Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 Er 29+0 i dag så er ikke så stor enda. Føler meg egentlig ganske normal bortsett fra den stadig større kulen på magen da. Wii fit er et spill med tilhørende balansebrett som hører til spillkonsollen nintendo wii. Balansebrettet ser ut som en liten step og har sensorer under som registrerer vekt og fordelig av vekt på brettet. Mange morsomme balansespill hvor man bruker hele kroppen og vektfordeling for å løse div oppganver:) (kan blant annet stå på slalom og hoppe på ski) http://www.nintendo.com/wiifit/launch/?ref=http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=wii+fit&meta=
trebarnsmammaen Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Jeg trente helt fram til kvelden før fødselen med førstemann :-) Følte at ok kondis hjalp meg gjennom fødselen. Nå trener jeg mer sporadisk, men forsøker å holde meg litt i aktivitet. Mest aerobic/ step /stram opp osv. Har faktisk vært på et par "Høy puls" også, men da sef i mitt eget tempo. Heldigvis trenger en ikke bare å gå på gravid-partier ;-)
Artica Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Jeg tror også treningen min har hjulpet meg igjennom fødslene mine, venter nr 4 nå. Trente også frem til samme dag som riene startet med 1 barnet. Nå trener jeg to ganger i uken, og er ikke fornøyd med det. Er i en aktiv jobb, og er aktiv hjemme med barna. Får derfor ikke til mer før jeg går ut i permisjon iallefall. Den Wii fit så litt morsom ut, gøy å prøve noe nytt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå