Juuuunibaby <3 Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Synes "alle" snakker om hvor aktiv babyen er inni magen hele tiden... Min lille gutt sparker flere ganger i døgnet og jeg kan kjenne små dult ganske ofte, men han er ikke kjempe aktiv, synes jeg.. Når han sparker er det 3-5 spark så blir det stille igjen. Varierer selfølgelig... Er dette unormalt?
Småtorsk Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Så vidt jeg forstår er det nesten ingen tilstand som har så breit nomalspekter som graviditet: Nesten ALT er innafor normalen! Også ungen din, helt sikkert. Min personlige erfaring, som ikke er så stor siden dette er førstemann, er at ting endrer seg FORT i disse ukene. Kanskje du har sprellemann neste uke?
Gjest Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Nei, min er ikke så aktiv. Kjenner litt bevegelser hver dag, men det kan gå langt mellom hvert spark..
lille frø, mor til to Skrevet 11. august 2009 #4 Skrevet 11. august 2009 Min har perioder der den er aktiv. Spesielt når jeg har lagt meg ned. Da beveger det seg mye i magen. Ellers er det stort sett stille.
line_mor Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 hei, her er der perioder i døgnet som er veldig urolige, men kjenner små spark sånn innimellom hele tiden, noen reagerer på det du spiser, sjoklade,kaldt osv,
:)novemberbarn:) Skrevet 12. august 2009 #6 Skrevet 12. august 2009 Disse små har jo perioder i døgnet de er mer aktive. Når man selv er i aktivitet, blir de dysset i søvn. Jeg er selv i uke 26 i morgen og det er bra med liv inni der. Noen ganger er det aktivitet når jeg sitter, og andre ganger ikke. Jeg tror den hikker en del også. Det kjennes sånn utifra det jeg har hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå