Gå til innhold

LYKKELIG!!! Ultralyd & BIM-treff??


Lonemor

Anbefalte innlegg

Hei hei dere.

 

Så er vi gjennom sommeren, og føler oss mer sikre på at alt skal gå bra. Formen er bra, så nå venter jeg bare på at magen skal komme snart. :o) Ultralyd 8.september, som jeg gleder meg masse til. Er det mon gutt eller jente??? Trodde lenge det var en jente, men nå er jeg mer usikker.

 

Håper alle dere har det like fint som jeg, og har lyst å møtes på BIM treff snart...kanskje i september?? Vil dere vite om dere venter en gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lonemor,

 

Ja nå har kvalmen endelig begynt å slippe taket hos meg også, er 14+5 i dag :)

Jeg skal ha ultralyd 3 september og gleder meg veldig, det skal bli så spennende å se den lille. Vi vil gjerne vite kjønnet dersom det er mulig å se. Fikk forresten babywatcher i dag og fant hjertelyden etter noe leting, det var fantastisk å høre at det faktisk er noen inni magen :D

 

Jeg er med på BIM-treff i september, det hadde vært koslig å møte dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Prøver å nyte denne voksende magen, men tar meg selv i å "klage" litt!! :-( er fortsatt veldig trøtt, og halsbrannen har slått inn for fullt!! :-(

 

Men når jeg kjenne lille gull i magen, da vet jeg at dette er absolutt vært all gjespingen, sure oppstøt og litt hormonelle tårer! Vi er jo KJEMPE heldige! :-)

 

Gleder meg til ul 4 september. Håper på å få bekreftet at det er en liten gutt i magen min da! :-) Egentlig mest for å bevise at nok en gang har jeg rett!! :-) hehe. Min samboer har nemlig tro på en liten jente! Så det blir spennende, og vi tar i mot gullet med åpne armer uansett kjønn!! :)

 

Har også lyst å treffe andre voksende mager, bor i Haugesund! Hvor bor du?!? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Liamor.

 

Vi har ikke babywatcher, men har prøvd med stetoskop... ikke lett å finne noen lyd, men tror vi hørte et lite hjerte slå. Fikk sånn skikkelig omsorgsfølelse inni meg da. Dette er vårt første barn.

 

Jeg tror vi er akkurat like langt i svangerskapet. Jeg har foreløbig termin 6. februar (ut ifra første dag i siste mens.).

 

Glemte å si at jeg er 29 år, og bor i Oslo. (Hvis BIM-treff).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "leo78"

 

Ja, vi er kjempe heldige! jeg har heldigvis ikke hatt så mye plager. Litt kvalme, men veldig trøtt. Og ikke føler jeg meg så veldig hormonell heller... kanskje samboeren min synes jeg er det... haha vet ikke. Har ikke sagt noe da!

 

Jeg er 29 år og bor i Oslo... glemte å informere om det sist! Så det blir kanskje ikke noe BIM-treff mellom oss. Men å utveksle erfaringer, tanker og følelser her er jo kjempe fint det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lonemor!

Jeg er Oslojente og er gjerne med på BIM-treff i september! Skal på ordinær UL 22.september. Føles som en hel evighet til! Gleder meg så innmari!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Egget/pfeew!!

 

Ja, jeg og synes at det er laaang tid til ultralyd. Og egentlig trodde jeg at det var mye før også. Jeg skal på ultralyd i uke 19! Gleder meg masse jeg også. Lurer jo litt på hvordan den lille vingummibamsen har det inni magen min!

 

Vi satser på å møtes en gjeng i september da. Kanskje ta en kaffe eller noe. Når har du termin?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Lonemor :)

 

Skulle ønske det var UL før ordinær også..det hadde vært så fint å sett nurket i magen :)

 

Ja, må få samlet en gjeng da! Tror det er mange som vil være med :)

 

Foreløpig er termin 23.februar. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igen Egget/pfeew!! ( morsomt navn forresten...)

 

Jeg har foreløpig termin 6. februar. He he... 30 års-dagen min er 2. februar!! Hmm... håper ikke det blir akkurat den dagen. Men veldig fin presang til seg selv da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

 

Er gravid med førstemann og selvfølgelig veldig spent. 13 + 6 idag. Skal ikke på ultralyd før 17. september og synes det er fryktelig lenge til. Hadde vært deilig å få bekreftet liv der inne snart, selv om jeg egentlig ikke er i så stor tvil for jeg har nok av symptomer:-) nysgjerrig på kjønnet også.

Hadde vært koselig å møtt andre i Oslo etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei goma :)

 

Veldig spent jeg også!! Og 5,5 uker til ordinær UL føles som en hel evighet nå!! Vi var på UL da jeg var 9+4 og så nurket og hjertet som slo.. Men, har så lite symptomer at jeg gjerne skulle tatt en titt til før ordinær..men, får vel bare smøre meg med tålmodighet.. :) Så lenge jeg ikke har blødninger er vel alt ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei egget/pfeew

 

Ja, vi smører oss med den berømte tålmodigheten:-) I mellomtiden er det bra med dette forumet. Ser jo her at man ikke er alene om de tankene og spørsmålene man har. Var dere på privat UL i uke 9? Vurdere litt om vi skal prøve å få en i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, veldig kjekt med dette forumet! :) Gleder meg til bim-treff også!

 

Vi var på UL hos gynekologen min som skulle starte utredningen min.. Jeg hadde bare vært hos han en gang, og så ble jeg gravid. Ringte for å fortelle at jeg ikke trengte mer utredning, og så sa han at vi kunne ta en ultralyd for å se at alt var bra. Uten at jeg spurte..jeg spurte bare om rutiner i forhold til oppfølging i og med at jeg har fjernet litt av livmorhalsen..og da nevnte han ultralyd.. Fikk det gratis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle jenter i Oslo området :) vi hiver oss gjerne med på ett bim treff i september:) venter barn nr 2 den 23 februar og gleder oss masse til familie forøkelsen :) kan vi ikke fått satt opp dato og sted på bim treff siden?? er litt lettere å få det med seg da. håper ellers at alt står bra te med dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei hei

 

jeg slenger meg også gjerne på et BIM treff :) er 27 år fra Oslo, gravid med første og termin 15 februar :)

 

Vi gleder oss stort :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...