Gå til innhold

Stemmer du og mannen på samme parti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjör ikke det! Jeg stemmer AP og han er höyremann! Skulle gjerne omvendt han ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men begge stemmer borgerlig.

Skrevet

Gro Harlem Brundtland greide aldri å omvende høyremannen sin heller. Og hvorfor må man ha samme partimeninger? Man er jo to forskjellige individer med forskjellige meninger.

Det er snakk om respekt og forskjellige meninger. Går fint an å leve side om side for det.

Jeg og min mann har samme mening, men jeg var sammen med en eks som var det stikk motsatte.

Skrevet

Nei - jeg stemmer Ap, mens han stemmer Venstre. Jeg kunne i og for seg stemt både Høyre og Venstre også, men som helhet (og ikke i enkeltsaker) er det Ap som stemmer best for meg.

Skrevet

Nei, vi stemmer garantert ikke samme parti pga at han faktisk stemmer, mens jeg allerede har kasta valgkortet i søpla... :-)

Skrevet

Nei, men begge stemmer borgerlig, - om enn ikke samme parti hver gang.. :)

Skrevet

Mannen min stemmer ikke fordi han ikke er norsk statsborger.

Skrevet

Han stemmer Høyre, jeg SV... Vi diskuterer iblant, men det brygger aldri opp til krangel.. Vi er for avslepne og avslappede til det...

Skrevet

På en måte så er vi veldig like i meningene, men han er en mix av venstre,ap, og sp.. Jeg er mer venstre\frp..Men vi er og ganske forskjellige. Så vi stemmer ikke likt. Han har stemt ap, og jeg har stemt frp, Han er aktiv i LO, og jeg skal bli mer aktiv i Frp. Vi har noen gode diskusjoner iblant. :P

Skrevet

VENSTRE / FRP???????

Nå har jeg hørt det og . . . .

Skrevet

Haha, ja, jeg vet... Mange som stusser på det. Jeg liker ganske mye av det venstre står for og vil. Men jeg liker og ganske mye av det frp vil og. Jeg er ganske delt mellom de partiene. Men heller mer og mer mot frp for tiden. Selv om de er vidt forskjellige.

Skrevet

nei, jeg stemmer ap og han frp.

Skrevet

I Norge så tror jeg de fleste kan stemme forskjellig og alikevel ha mange av de samme verdigrunnlagene. Selv om partiene spriker på endel saker er selve verdigrunnlaget rimlig likt. Jeg bor i USa og kunne nok ikke taklet å ha en mann som stemmer republikansk. Der er forskjellene enorme, i Norge er de ikke det. Det er viktig, for meg, at min mann og jeg deler mange av de samme verdiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...