Gå til innhold

Hvor er det blitt av all vepsen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som pleier å plage oss på sensommeren? Ikke at jeg savner den, altså;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet hva det betyr når vepsen blir borte? Da er det ikke lenge igjen før alle andre skapninger dør ut!

Skrevet

Den er nok her hos oss:(((

Satt ute på terassen på søndag. Iløpet av 1 time hadde jeg slått 15 stk. Til slutt måtte vi bare trekke inn. Helt forferdelig....

Skrevet

Tenkte på et samme selv, der jeg fornøyd spiste på terrassen i forrige uke.. Ingen veps og i fjor var det umulig å spise ute på denne tiden, merkelig..

Hvor bor du? vi bor i Bærum.

Kanskje de plager noen på en annen kant av landet i år ;)

Skrevet

Dere må ikke drepe dem hvis dere ikke absolutt må!

Skrevet

Den er i Nord-Norge! Her er fullt!!!

Skrevet

De har laget bol på terassen vår. Du kan gjerne få dem tilbake, altså.

Skrevet

HI

Bor på østlandet og er sjeleglad for at de ikke finnes her nå:D

Huff ja, i fjor var det helt forferdelig mye veps.

Greit hvis vi kan fortsette å bytte på fra landsdel til landsdel i årene fremover...:D

Skrevet

Mye mindre av vepsen her i år enn i fjor, og glad er jeg for det. Har ei jente som er veldig allergisk mot veps og måtte på sykehuset i hui og hast i slutten av aug. pga vepsestikk.

Bor i vestfold

Skrevet

All vepsen i verden er flyttet til NORD-NORGE!!!!

Så dere har ingenting å bekymre dere for sørpå.....

Skrevet

Ein av dei var i alle fall i vinduskarmen vår her hin dagen og ille på 21 mnd plukka den opp. Det skulle ho ikkje gjort. Den stakkars lille tommelen blei dobbelt så stor som vanleg og jenta ilskreik i 20 minutt. Håpar ho har lært noko av det.

Skrevet

alle fluene er i alle fall her, og de driver med familieforøkelse på pc`n min....

Skrevet

De har tatt seg en ferie i legoland, der så vi dem sist uke.

Det var sånn at vi måtte kikke rundt på maten før vi tok em bit for plutselig satt de på maten.

Skrevet

Har lagt merke til at det har vært lite veps i år her i Bergen.

Har vært på ferie tilsammen 2 uker på østlandet. Også der var det lite veps. Var bl.a på tusenfryd i knallsol - ikke en eneste veps. Kun et par bier. I fjor tok det jo helt av med veps der.

Min største fobi er mot vepser så jeg er evig takknemlig for det :)

PS, har lagt merke til at det er flere bier og humler i år. Men de er på langt nær så plagsomme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...