Gå til innhold

Diare....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har diare på 4 dagen nå...lurer på om dette kan ha noe med svangerskapet å gjøre ellerom det bare er en virus infeksjon...Noen med samme opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde forstoppelse i 1 tri men nå bare renner det gjennom...

Tror ikke det er noe å bry seg med egentlig, har lite av andre plager heldigvis!

Skrevet

Jeg har hatt diare og oppkast/kvalme de siste 3 dagene..Hmmm lurer også.Nå føler jeg meg ytligere dårligere med frys/svett om hverandre ,Vond i halsen og slapp og rar..Uff håper ikke dette er noe "svinerier"Er du i bedre form?

Skrevet

Dersom du er i dårlig form så burde du jo kanskje kontakte lege? Har du målt om du har feber? Hete og frysetokter er jo typisk for meg når jeg har feber... Og det er jo ikke sikkert at det er svineinfluensa om du er syk, det kan jo bare være en vanlig forkjølelse eller et annet virus. Ring legen for sikkerhetsskyld, bedre med en gang for mye enn en gang for lite. :-)

Jeg er heldigvis frisk og fin, bare avføringen som er løs. :-)

Skrevet

Har dere diare el lignende, så husk iallefal å drikke MASSE vann. For vesken renner bare rett gjennom, og kroppen/tarmene klarer ikke å ta opp veske (som både du og fosteret trenger). Og generelt får ikke kroppen tatt opp like mye næring. tror derfor jeg ville sjekket med lege om det varer lenge.

Skrevet

Jeg er i fin form. Ingen tegn til feber eller forkjølelse....Bare denne hersens diaren. Håpløst nok det synte jeg....ikke noe morro å reise bort i det hele tatt. Kan gravide ta f,eks imodium`?

Skrevet

Skal prøve å drikke masse!

Men tror jeg er heller redd for dehydrering med denne tissinga enn litt diare. Har avføring èn gang om dagen men må tisse hver gang jeg ser et toalett, he he. Blir vel bare verre... Foreløpig er det bare èn gang opp for å tisse om natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...