heleneogde2gutta Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 hei, fantastisk hvor kort man husker! husker ikke noe av hvordan jeg gjorde dette sist..... babyen min har begynt med maisgrøt to ganger om dagen. tenkte han kunne variere med en annen type grøt. må vi begynne med smaksprøver av den også? må all mat smakes først eller hvordan gjør vi dette? han er jo så sulten at jeg i såfall må putte på med den grøten magen hans er vant til i tillegg til smaking...
Lemonia Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Nei, han trenger ikke smaksprøver av alle grøter, med unntak av når dere begynner med gluten. Det bør introduseres gradvis. Når dere går over til grønnsaksmoser bør hver grønnsaks introduseres for seg før dere blander.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Vi hoppa rett over på en annen grøt uten å gi smaksprøve og hun fikk en kraftig reaksjon, hovna opp i øyne og øre og fikk pusteproblemer.. Ikke no hyggelig opplevelse,..Vi har i senere tid funnet ut at snuppa har melkeallergi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå