Gå til innhold

Flere som går i sin siste uke her på 1. trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er 11+3 i dag. Gleder meg så til jeg bikker over til 2. trimester. Begynner nå virkelig å glede meg over at jeg er gravid! Er ikke kvalm lenger, men er redd for at jeg har begynnende bekkenløsning. Her om dagen kom jeg meg nesten ikke opp fra sofaen og måtte gå litt i 10 min før jeg var skikkelig i gang igjen. Akkurat som bekkenet går ut av ledd og jeg blir helt nummen i det høyre beinet. Skal på 12 ukers svangerskapskontroll i morgen, så da skal jeg huske på og nevne det. Ellers er alt bra! Så lykkelig om dagen. Håper 2. trimester går fortere enn 1. trimester. Nå regner jeg nesten med at alt kommer til å gå bra, selv om jeg gru/gleder meg til ul i uke 18. Skal bli godt å se den lille. Håper alt står bra til med dere andre også. Jeg føler jeg har fått mage da. Noen flere? Plutselig så kom det en liten kul nesten over natta den siste uka. Lykke til videre alle sammen. Klem Mari

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er 11+4 i dag, og hopper også over til 2 tri denne uka. :)

Er ikke den som er mest glad i å gå gravid, så håper tiden flyr fort!

Ellers har jeg hatt lite plager i dette svangerskapet, enn så lenge. Bare vært veldig trøtt. :)

Mage ja si det. :) Har vel litt dvaskmage etter 5 fødsler, men har kanskje fått litt.

He he he

Lykke til videre. :)

Skrevet

Hallo jenter :)

11+5 i dag jeg. Så straks blir det flytting på meg og :)

Formen er fin, en del trøtt eneste. Og fått en tjukkmage :)

Vi sees inne på 2 tri snart da jenter! Go tur!

Skrevet

jeg er 11+1, synes faktisk det har gått ganske raskt hittil..

Formen er ikke bra, har slitt veldig mye med kvalme, og nå har det tatt helt av. Klarer nesten ikke få i meg mat :( Håper det roer seg snart nå!

2.tri snart..wohoo :) God tur!

Skrevet

Hei!

11+4 i dag og gleder meg til å være over i 2. tri. Formen er så som så... den vanlige kvalmen er der.. og mye trøtt. Hadde bekkenløsning sist svangerskap og har begynt å kjenne tendensen nå også. Hadde mitt første "hormon-utbrudd" i helgen, hehe.. Endte med at både jeg og mannen holdt på å le oss ihjel. Rare greier :) Ellers er humøret på topp og jeg er av de som liker å være gravid. Magen har kommet, men gleder meg til den skikkelige kule-magen vokser frem. Lykke til alle sammen, så sees vi snart i 2. tri. :)

Skrevet

Hei hei!

Jeg er 11+5 idag, så beveger meg over til 2.trimester på torsdag/fredag:) Herlig altså! Det begynner å gå opp for meg at jeg faktisk har et lite foster som vokser i magen, og jeg har virkelig troa på at dette går bra:)

Kvalmen hadde jeg kun en uke ca, i uke 6-7, så den har jeg sluppet billig unna føler jeg, heldigvis. Puppene er store og ømme, og kvisene kommer fint frem litt her og der:) Jeg føler også at jeg har fått litt mage! Mamma og samboeren min kan også se det godt, så da er det ikke bare innbilning. Jeg ser virkelig frem til magen blir en del større og rundere da!.Skal på legetime på fredag, og håper på å få høre hjertelyde for andre gang! Gleder meg:)

Lykke til videre jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...