Gå til innhold

Jippi, jeg har jernmangel!!!!!! :-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen ringte meg nå, så da ble jeg litt glad for "nyhetene."

I tillegg til den jævlige kvalmen og spyinga som jeg slet med hele forrige svangerskap, så har jeg denne gangen vært vanvittig slapp og energiløs, selv på de etterhvert kvalmefrie/milde dagene som det heldigvis har blitt fler og fler av nå.

Trodde at jeg bare måtte holde ut med å gå som en zombie helt til januar(lett med en vill og trassig liten frøken i tillegg!), men nå er det kanskje mulig å gjøre noe med det, hurra!

Hadde håpa det skulle være ei forklaring på det, så nå skal jeg sporenstreks til apoteket å kjøpe jerntabletter! :-)

Aldri hatt jernmangel før, ikke i forrige sv.skap heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen i min verden :P men de tablettene er fine

Skrevet

For meg ble det en helt ny verden med økt jerninntak!

Gled deg :)

Skrevet

vil neppe ødelegge, men for meg hjalp det ikke med jerntilskudd :( like slapp fremdeles...håper de hjelper for deg da!!! :D får satse på det! :)

og vil anbefale deg å kjøpe svisker i tillegg, for magen ble rimelig hard også, hehe! ;-)

Skrevet

Takk takk:-)

Nei, er jo ikke sikkert det hjelper så mye, men må jo ta de uansett, så håper det blir itt bedre ihvertfall.

Hard mage er delvis velkomment, jeg må proppe i meg Fisherman's Friend e.l hele tida for å motvirke alt det slimet jeg har i halsen,samt spyttet jeg produserer, må spytte og harke hvert halvminnutt om jeg ikke spiser dem. Er dritlei, men har til nå ikke funnet noe annet som hjelper. (og mye slikt gir det motsatte av hard mage, så bring it on, hehe!)

Skrevet

hehe ja da slipper du å bekymre deg for det, i hvert fall! :) skal til legen igjen selv på 24, skal måle jern igjen da, vet ikke hva jeg håper egentlig jeg...håper jo egentlig ikke at jeg har jernmangel, men hvis jeg ikke har det, hvorfor er jeg da så inniherligheten lat for tiden??? :)

vi får holde fokus på premien vi får til slutt - jippi, skal bli mamma igjen!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...