Vrimle Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Måtte dere ha praksisperiodene i barnehage, eller gikk det ann å velge å ha det på skole også? Hvor hadde dere?
Mamma til to skjønne gutter Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Siden førskolelærerutdanningen er en utdanning som er rettet mot barnehage, er det praksis i barnehage du må ha. Hadde en uke praksis i 1. klasse og 3x8 uker praksis i barnehage i løpet av 3 år. Dersom du vil i skole bør du søke lærerskolen ikke førskoleutdanning
Strawberrywine Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 jeg skal begynne på andre året nå... første året hadde vi: 2 + 2 + 4 uker i barnehage. dette året skal vi ha: 5 uker i barnehage 2uker i førsteklasse på skole neste år fordypningspraksis.. Det går ikke an å velge om du vil ha praksis i skole eller i barnehage.
LivetErEnLek Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 Vi hadde kunn en uke i 2 året på barneskolen + at vi kunne ha fordypningspraksis i forhold til fou-oppgaven der dersom dette var hensiktsmessig. Gikk ut i -97 jeg da...
Vrimle Skrevet 11. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2009 Takk for svar:) Jeg har tenkt å ta førskolelærer,og bygge på med pedagogikk og noen fag etter på, derfor hadde det vært interessant å være litt i småskolen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå