Gå til innhold

Kan dette være en spontanabort??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk en god stund over tiden uten å få mensen, tenkte på om jeg kunne være gravid, var trøtt og sliten, men ikke kvalm, slik som de andre graviditetene mine..men på fredag trodde jeg den kom..Men var så lite, bare litt brunlig utflod egentlig!!

dette hadde jeg tom. søndag! Mandag tenkte jeg deg var over, men plutselig kjente jeg at det kom masse blod, det rant nedover lårene(tiltross for truseinnlegg). Tenkte Uff, da fikk jeg skikkelig mensen i tillegg... Men gikk seg til iløpet av dagen var bare litt blod iløpet av kvelden. Idag kom det masse igjen, nå med klumper i..(altså blodklumper). Nå renner det mye og kommer fortsatt nå småklumper..

Har også skikkelig mensverk!!

Jeg fikk forresten satt inn spiral for en og en halv mnd siden..

har hatt det tidligere, men aldri vært blødningsforkjell(kobberspiral)

Hvis jeg nå tar en CB test, og det har vært SA, vil det da ha utslag på testen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen år siden gikk jeg og småblødde daglig i et par uker, og ble til slutt så slapp og energiløs at jeg omtrent ikke orket å stå på bena.

Gikk til gynekolog, som konstaterte at ingenting var galt, og ingenting kunne sees på innvendig UL- men at det mest sannsynlig hadde vært en spontanabort. Hun sa at det slett ikke er uvanlig at man opplever spontanaborter som en form som "langvarig mensen", uten at det trenger å være igjen rester inni der..

Om det kan skyldes spiralen, eller om det er andre, utenforstående årsaker som er skyld i at du har hatt en uregelmessig blødning, kan selvsagt også være.

Vet ikke hva en CB test er, så kan ikke svare på den delen av spørsmålet..

Skrevet

Hvis du tror du var noen uker på vei, er det godt mulig en test vil vise positivt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...