AngryBird Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Hei. 29+0 i dag og har den siste uka merka at jeg blir litt nummen i huden øverst på magen/rett under bh kanten. Tipper mellom å være nummen og overfølsom/stikkende. Vanskelig å forklare. Litt sånn man blir på henda når de blir veldig kalde. Noen som opplever noe lignende? Bør jeg ta det opp med lege, har ikke time før om 3 uker...? Har vært å lett som en gal etter en behagelig bh uten spiler, men vanskelig å finne noen som ikke strammer like ubehagelig som en med spiler. Fant tilslutt noe som ligner mer på en sportsbh, omtrent sånn jeg brukte når jeg var 12 og ikke hadde pupper i det hele tatt:P.
Mor for tredje gang Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg har det også sånn. Dette er min tredje graviditet, har hatt dette "problemet" i de andre graviditetene også. Har hørt om flere som sliter med det, så det er nok ikke noe farlig.
AngryBird Skrevet 11. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2009 Godt å høre, lurer lissom litt når det er noe nytt og rart som skjer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå