Alle_gode_ting_er_tre! Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Eller er det senere? Noen som vet? Hva skjer evt på en overtidskontroll? Har født to barn før, men ikke vært på overtidskontroll før...
Malin90&Talia09<3 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Jeg har legetime til kontroll neste onsdag, da er det 5 dager over termin.. Om det ikke har skjedd noe før det da.. Da blir det vel å kontakte sykehuset for sjekk der vil jeg tro ? Usikker selv jeg..
venter odelsgutt i august Skrevet 11. august 2009 #3 Skrevet 11. august 2009 Her hvor jeg bor er ikke dette det samme. Er 3 dager på overtid i dag og har akkurat vært på kontroll, det var en vanlig kontroll hos jordmor. Men etter 10 dager skal jeg ta kontakt med sykhuset og de vil sjekke om babyen har det fint før det evt. setter i gang fødselen.
Alle_gode_ting_er_tre! Skrevet 11. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2009 Jeg går til jordmor på sykehuset jeg skal føde på - egen svangerskaps poliklinikk i samme etg som føde og barsel. Så derfor blir det kanskje litt spesielt dette her... Men håper uansett at hun vil sjekke hvordan ting ligger an der nede da... Var på kontroll tre dager før terminen, og da sjekket hun ikke modning eller noenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå