JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 11. august 2009 #1 Skrevet 11. august 2009 Jeg syns hun sover så lett, så når typen snorke sånt i tillegg så våkner hun, å da sovner hun ikke igjen før hun får mat. Hun er 6 mnd, og har prøvd å nattavvenne henne, men får det ikke til. Kansje det er fordi hun sover så lett? Men tørr liksom ikke heller å legge henne på eget rom. Vil egentlig ha henne inne med oss. Men vist det er det som må til så kanskje jeg bør vurdere det? Er det noen andre som har klart å nattavvenne med å legge han/hun på eget rom?
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 11. august 2009 #2 Skrevet 11. august 2009 Hei! Vi hadde mini hos oss i vugge om natta. Når han var 3 mnd tenkte jeg begynne å venne han til senga si. Vi har soverom vegg i vegg, så la han i senga si i ni tia på kvelden på eget rom. Han våkner hver tredje time, så tenkte jeg tok neste runde for så å ta han med inn til oss for å legge meg selv da. Men mini sov rundt og har gjort det siden! Så her rakk vi aldri nattavvenning engang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå