Gå til innhold

22 år og venter mitt 3 barn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var 15 år første gang jeg ble mamma og 18 år med nr 2 :) jeg er nå 12 uker på vei å gleder mg:) jeg er faktisk alene om alt men gleder meg noe sinsykt mye :) ville bare få ut hvor stolt jeg faktisk er av meg selv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! :)

Kan jeg spørre hva du har gjort/gjør mellom graviditeter/fødsler og permisjon? Jobber du eller går på skole?

Og siden du sier at du er alene om alt..? Hvem er pappa? Mer enn en? Hvordan bidrar han (evt de, hvis det er mer enn en)?

Virker kanskje kritisk, men er faktisk bare nyskjerrig. Har selv hatt helt panikk for å begynne med "barn og sånt" før jeg var ferdig utdannet og i fast jobb.. Nå er jeg 28 og 17 uker på vei med min første!

Skrevet

jeg også:) er 22 (blir 23 i okt) år og venter nr 3:) er 12 uker på vei jeg og.

fikk første da jeg var 20.

jeg har akkuratt fått meg jobb, så heldigvis får jeg foreldrepenger og permisjon!!! jeg er ikke alene, bor med pappan til den minste min som er 7 mnd. så dette blir 3 tette, men kjempegøy!

Skrevet

jeg venter 4barnet og er 24år.. jobber på sykehjem.. og er sammen med far til siste barnet =) + den som kommer da så klart =)

Skrevet

hei på dere.. eg er 21 år. blir 22 i okt. venter andre barnet :D eg er foresten hjelpepleier og jobber på omsorgsheim...

lykke til jenter :)

Skrevet

Oj, så effektive dere er i familieplanleggingen da, jenter.

At du er alene om det hele, HI, synes jeg høres veldig tøft ut. All ære til deg som gjennomfører det, synes det er tøft nok med bare en, og vi er to om ham da! ;)

Skulle også gjerne ha fått barn tidligere, når jeg ser tilbake, men sånn ble det bare ikke.

Skrevet

Jeg er 20(21 i desember) og blir 3 barnsmor i april:) Elste jenta er stedatter da. Men ser på hun som min egen:)

Så da blir det 3 barn under 4 år! Hehe. Pluss en hund!

Blir forhåpentligvis giftemål vinteren 2010:)

Skrevet

Jeg blir 21 i desember og har en gutt på 2 og et halvt og er grvid med tvillinger! Bor med pappaen og jobber på sykehjem, forhåpentligvis går dette så fint så :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...